lepertum Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Zou iemand de d3d9.dll file van gtasa ergens kunnen uploaden? ik heb deze overschreden en niet gebackuped :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 uhum, en die staat waar? Mijn SA heeft die file niet, en VC standaard ook niet. (in VC werkt zo'n file als een hack) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Komt ind. niet voor in de san andreas map. Ik weet ook niet wat voor file het is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) in de hoofdfolder van SA staat ie bij mij in Bewerkt: 28 juni 2005 door lepertum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 d3d9.dll Is een directx bestand. Dus benodigd voor je video kaart. Denk maar is dat je je drivers moet updaten. Moved to hardware Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Deze heb je nodig denk ik: http://rapidshare.de/files/2331729/d3d9.dll.html" target="_blank">Klik Bewerkt: 29 juni 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je moet die file(die timo je als download aanbied) plaatsen in de map system 32 is een submap van de windowsmap. Dit blijft voor mij echt een raadsel waarom je die direct x file hebt gewijzigd die is eigenlijk heel essentieel voor je systeem vooral kwestie om games en correct functioneren van je 3d-kaart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.