Jump to content

[zoek]Gratis kopieer programma


ikt

Recommended Posts

Hoi :)

Wat is een goed kopieerprogramma om DVD's en CD's te kopiëren, dat niet helemaal gebloat is zoals Nero en zijn andere betaalde neven? De makers van IMGBurn zijn te asociaal om een "copy" functie toe te voegen, verder weet ik niet zo een programma. Google levert wel wat op, maar 99,932% is stierenpoep. Als het kan, 'on the fly'. Wij hebben nu NTI CD/DVD maker, maar dat was inbegrepen met de computer. Fijn stukje software, als daarvan een alternatief bestaat, nog beter :)

(ik weet zelf al wel hoe ik zo moet kopiëren, gewoon lekker een image maken en weer branden, maar wat oudere mensen snappen daar werkelijk geen hol van en voor hun zou zo'n optie vreselijk handig zijn :))

Link to comment
Delen op andere websites

PowerISO is sowieso niet graties. Wel een superduper progje, maar niet graties.

Hmm, ik gebruik het persoonlijk alleen maar voor mounten en wist wel dat er een betaalde versie van was, maar niet bij gedacht dat het rippen en branden bij de betaalde versie hoorde :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...