Jump to content

[WIP][SA]68 Camaro SS 396 met aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ultimate-Killer presents: 68 Camaro SS 396 met aanhanger!

Hallo allemaal! dit is mijn eerste mod! Hij is nog erg WIP

dus nog geen download (Komt gedeeltelijks omdat de mod niet van mij is en ik nog geen toestemming heb om hem te gebruiken voor eigenmod)

Dezen mod vervangt de Tanker en de Tankertrailer naar een 68 Camaro SS 396 en een aanhanger

Foto,s:

post-126899-1290933902,8.jpg

post-126899-1290933917,57.jpg

Nu even een fototje toen ik door een foutje de trailer verkeerd had gedaan (is nu fixed)

post-126899-1290933990,39.jpg

En de download van de maker zelf (zonder toevoegingen)

http://www.megaupload.com/?d=2RR7EVGH

De reden dat ik hem vervang met de tanker is omdat je hem dan kan spawnen met de cheat AMOMHRER

Als je hem wil testen stuur dan een PM of een PB (weet het verschil niet :D)

Dus voor de duiderlijkheid nog één keer Ik heb de auto niet gemaakt!

En de trailer is Fully WIP!

Progress: 0%

Bewerkt: door Ultimate-Killer
Geplaatst:

Wat heb jij precies aan het origineel veranderd?

Aan de auto niks De trailer wel,

Ik was niet van plan om zo,n orginele (saaie) auto uit sa te gebruiken.

Geplaatst:

Wat heb je veranderd aan de trailer dan?

Nu nog niks, Moet alleen de trailer wat naar voren schuifen met D3S max en nog proberen hem te veranderen zodat er Quads/Motoren op kunnen

Geplaatst:

Waarom release je dan een modificatie van iemand anders terwijl er geen veranderingen aan zijn?

Nog niet released de download is alleen de Mod van de maker van de auto zodat je kan zien dat hij niet van mij is...

Geplaatst:

Dus het enige wat jij hebt gedaan is de texture van een trailer veranderen?

*Zucht*

De trailer is WIP...

dingen die moeten worden gedaan:

Ombouwen tot platten trailer zodat er quads op kunnen

Kleuren veranderen...

En dat soort dingen

Geplaatst:

Maar wat heeft de camaro er dan mee te maken ?

Omdat ik geen zin had om een bestaande auto van SA te gebruiken...

Geplaatst:

*Zucht*

De trailer is WIP...

Kleuren veranderen...

En dat soort dingen

Ja sorry hoor, het enige wat ik in de firstpost lees is dingetjes over die Camaro die niet eens bij de mod horen. Dus moet je niet vreemd gaan kijken als er vraagtekens komen.

Geplaatst:

*Zucht*

De trailer is WIP...

Kleuren veranderen...

En dat soort dingen

Ja sorry hoor, het enige wat ik in de firstpost lees is dingetjes over die Camaro die niet eens bij de mod horen. Dus moet je niet vreemd gaan kijken als er vraagtekens komen.

ik weet

Zijn jullie dom?

Wat hij gedaan heeft is er voor gezorgd dat je aanhangers aan de Camaro kan koppelen door een of meerdere dummies toe te voegen in de file van de Camaro. Nu moet de aanhanger nog omgebouwd worden...

Ontopic: Leuke mod, maar ik denk dat je beter een Dually pickup had kunnen gebruiken(zo een met dubbele achterwielen dus), daar een mechanisme in de achterbak bouwen en ook een trekhaak + dummies toevoegen, zodat je zowel een aanhangertje als een vrachtwagen trailer aan kunt koppelen op de goede plaats... Waarom ik dat een leuker idee vind? Hoe vaak zie je een echte Camaro met trekhaak... Niet zo vaak, daar waren die dingen niet voor :puh: 't is wel een leuk idee, moet het nog even zien met de platte aanhanger eraan want het kan er wel leuk uit zien. Het is een beetje de redneck versie van een VW spijlbusje met surfplanken zeg maar :puh:

Bewerkt: door Mythbuster

Zijn jullie dom?

Wat hij gedaan heeft is er voor gezorgd dat je aanhangers aan de Camaro kan koppelen door een of meerdere dummies toe te voegen in de file van de Camaro. Nu moet de aanhanger nog omgebouwd worden...

Ontopic: Leuke mod, maar ik denk dat je beter een Dually pickup had kunnen gebruiken(zo een met dubbele achterwielen dus), daar een mechanisme in de achterbak bouwen en ook een trekhaak + dummies toevoegen, zodat je zowel een aanhangertje als een vrachtwagen trailer aan kunt koppelen op de goede plaats... Waarom ik dat een leuker idee vind? Hoe vaak zie je een echte Camaro met trekhaak... Niet zo vaak, daar waren die dingen niet voor :puh: 't is wel een leuk idee, moet het nog even zien met de platte aanhanger eraan want het kan er wel leuk uit zien. Het is een beetje de redneck versie van een VW spijlbusje met surfplanken zeg maar :puh:

Sorry maar m,n 3Dsmax leest m,n 3Dripper bestanden niet Dus kan ik de trailer niet ombouwen...

PS ik rip die orginele trailer uit de game

Bewerkt: door Ultimate-Killer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...