Jump to content

[WIP][SA]68 Camaro SS 396 met aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt gewoon een DFF importer downloaden voor 3DSMax :) Dan kun je de originele bestanden zo uit het spel halen, geen punt, heb je de dummies er nog bij ook.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Je kunt gewoon een DFF importer downloaden voor 3DSMax :) Dan kun je de originele bestanden zo uit het spel halen, geen punt, heb je de dummies er nog bij ook.

Mmm hoe doe ik dat? ik heb hem al alleen hoe gebruik ik ,m?

Geplaatst:

3ds max -> utilities paneel -> kams scripts -> dff io -> import dff.

wat is het Utillities paneel? ik kan het niet vinden...

Daar waar je b.v. ook naar editple polygon gaat, en dan als het goed is de meest rechtse... Dat blok aan de rechterkant(iig, daar zat het in 3dsmax 7) en dan het meest rechtse tabblad zeg maar...

Geplaatst:

Daar waar je b.v. ook naar editple polygon gaat, en dan als het goed is de meest rechtse... Dat blok aan de rechterkant(iig, daar zat het in 3dsmax 7) en dan het meest rechtse tabblad zeg maar...

Wil je er een Cirkel omzetten?

post-126899-1291492830,67.png

Niet om onaardig te zijn ofzo hoor, maar ooit van "gewoon uitproberen wat iemand zegt" gehoord?

Dat blok aan de rechterkant en dan het meest rechtse tabblad zeg maar...

Dus... Het meest rechtse tabblad/knopje van het blok aan de rechterkant... Waar zou dat nou zijn!

Hmmm.... Ergens anders dan hier kan het niet echt zijn he?...

3dsmaxutilitiespaneel.png

Gewoon even verder kijken dan je neus lang is.

Als er hier geen 'load script' of 'Kams GTA scripts' iets dergelijks bij zit, dan is het verplaatst sinds 3dsmax 7, dan moet je maar even op iemand anders wachten... (werk zelf op school met Maya dus gebruik 3dsmax eigenlijk nooit meer en ik heb alleen maar 7 erop staan hier...)

Geplaatst:

Niet om onaardig te zijn ofzo hoor, maar ooit van "gewoon uitproberen wat iemand zegt" gehoord?

Dat blok aan de rechterkant en dan het meest rechtse tabblad zeg maar...

Dus... Het meest rechtse tabblad/knopje van het blok aan de rechterkant... Waar zou dat nou zijn!

Hmmm.... Ergens anders dan hier kan het niet echt zijn he?...

3dsmaxutilitiespaneel.png

Gewoon even verder kijken dan je neus lang is.

Als er hier geen 'load script' of 'Kams GTA scripts' iets dergelijks bij zit, dan is het verplaatst sinds 3dsmax 7, dan moet je maar even op iemand anders wachten... (werk zelf op school met Maya dus gebruik 3dsmax eigenlijk nooit meer en ik heb alleen maar 7 erop staan hier...)

xD Sorry ik dacht bovenaan....

Maar toch ik sta er bekend om dat ik slecht ben in zoeken :D

Waar staat Loadscript dan?

Volgensmij heb ik gewoon 3dsmax 9...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...