Jump to content

ip adres veranderen


iefen

Recommended Posts

hallo, ik heb een ip adress dat ik wil veranderen want ik wordt elke keer weer gebanned van steam zonder reden. nu denk ik dat het aan mijn ip adres ligt en wil ik dat dus veranderen want als ik cod opnieuw koop wil ik niet nog een keer gebanned worden.

ik heb al een vast ip en dat proberen te veranderen dus dat 192.168.123.... heb ik al veranderd enz. maar dat veranderd mijn externe ip niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nou eerst met de Steam-helpdesk gaat praten... Anders moet je gewoon je router een nachtje uit laten staan, en hem in de ochtend weer inpluggen. Dan heb je gegarandeerd een nieuw IP-Adres.

ja ik heb al gekeken bij steam helpdesk maar ik kan niks vinden ik heb wel een e-mail gestuurd naar contact@valvesoftware.com

Link to comment
Delen op andere websites

hallo, ik heb een ip adress dat ik wil veranderen want ik wordt elke keer weer gebanned van steam zonder reden. nu denk ik dat het aan mijn ip adres ligt en wil ik dat dus veranderen want als ik cod opnieuw koop wil ik niet nog een keer gebanned worden.

ik heb al een vast ip en dat proberen te veranderen dus dat 192.168.123.... heb ik al veranderd enz. maar dat veranderd mijn externe ip niet.

Je IP kun je niet veranderen. Je moet of je provider bellen, maar die veranderen niet zomaar iets, of je moet verhuizen, of je moet een andere provider kiezen. Je kunt je ban waarschijnlijk appealen op Steam, dat zou ik doen als ik jou was. Als je aan het valsspelen was, dikke pech.

Link to comment
Delen op andere websites

Je externe IP verandert niet zomaar door een nieuwe router te kopen, hoor. Dat hangt af van de provider. Bij de meeste providers verandert je IP echter wel na een tijdje. Dit kan variëren van een week tot 6 maanden. Ik heb bijvoorbeeld een hele lange tijd een IP adres gehad dat begon met 94.224.x.x en nu zit ik opeens in de 81.83.x.x reeks.

Link to comment
Delen op andere websites

bel ik ze net na 12 minuten te wachten.

ja het is niet de bedoeling om dit te doen want dan zou het mogelijk kunnen zijn dat u niet naar onze uts mast kan connecten waardoor u geen internet zou kunnen krijgen.

maar ik vind dit dus niet leuk want ik wil gewoon mw2 op dit account spelen maar ben gewoon bang dat ik wordt gebanned op ieder account op deze computer door dit ip adress. en dan heb ik strax weer 35 euro verspilt

Link to comment
Delen op andere websites

je moet gewoon een nieuw account nemen en dan MW 2 opnieuw kopen.

en dan level hack doen dat je weer je normale level bent (sorry, ik ga er niet verder op door) >>> Door Thundercover: Noem het dan ook niet. Dit valt onder aanmoedigen van het gebruik van hacks en dat staan we hier niet toe.<<<

je kan trouwens op martkplaats gewoon een goedkope MW 2 kopen

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

je moet gewoon een nieuw account nemen en dan MW 2 opnieuw kopen.

en dan level hack doen dat je weer je normale level bent (sorry, ik ga er niet verder op door) >>> Door Thundercover: Noem het dan ook niet. Dit valt onder aanmoedigen van het gebruik van hacks en dat staan we hier niet toe.<<<

je kan trouwens op martkplaats gewoon een goedkope MW 2 kopen

wat een goed idee, dan veranderd er niks want dan word hij weer gebanned.

Daarbij vraag ik me af wat hij aan een gebruikte MW2 heeft aangezien die key dus al is gebruikt en hij hem wss niet opnieuw kan activeren dus heb je nog niks

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...