Never Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) hallo allemaal, ik heb een probleempje en kan er niet uitkomen :S De Probleem: ik wil een killingspree via TextDrawCreate maken, maar het lukt me niet :S Example:" ~y~<NAAM> ~w~is on killingspree~n~~y~<kils> ~w~kils in a Row! " ik heb dit gedaan: helemaal boven in: new Text:KS; OnGameModeInit: KS = TextDrawCreate(428,433,"~y~%s ~w~is on killingspree~n~~y~%s ~w~kils in a Row!"); TextDrawFont(KS, 3); OnPlayerDeath: (boven)new PlayerKills[MAX_PLAYERS] = 0 PlayerKills[killerid] = PlayerKills[killerid] + 1; PlayerKills[playerid] = 0; if (PlayerKills[killerid] < 2) { TextDrawHideForAll(KS); } if (PlayerKills[killerid] > 1) { TextDrawShowForPlayer(MAX_PLAYERS,KS); } OnPlayerconnect: TextDrawHideForPlayer(playerid, KS); OnplayerDisconnect: TextDrawHideForPlayer ik heb natuurrlijk ook geprobeerd om bij OnGameModeInit dit te zetten Maar lukte niet :S Example: "Bij OnGameModeInit: new kName[128]; GetPlayerName(killerid, kName, sizeof(kName)); en toen deed ik: KS = TextDrawCreate(428,433,"~y~%s ~w~is on killingspree~n~~y~%s ~w~kils in a Row!",kName,GetPlayerScore); maar dit lukte ook niet kreeg errors " ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast Bedankt, Never Bewerkt: 28 november 2010 door Never Reageren
Megadreams Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 TextDrawShowForPlayer(MAX_PLAYERS,KS); klopt niet. MAX_PLAYERS bevat enkel het totaal aantal spelers. Standaard is dit 500 dus de textdraw word weergeven voor de speler met id 500. Je kan de textdraw beter weergeven bij OnPlayerConnect of OnPlayerSpawn. Ik raad het tweede aan en dat je bij OnPlayerDeath deze even verbergt. Bij deze callbacks kan je simpelweg de "playerid" gebruiken. Reageren
Never Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2010 TextDrawShowForPlayer(MAX_PLAYERS,KS); klopt niet. MAX_PLAYERS bevat enkel het totaal aantal spelers. Standaard is dit 500 dus de textdraw word weergeven voor de speler met id 500. Je kan de textdraw beter weergeven bij OnPlayerConnect of OnPlayerSpawn. Ik raad het tweede aan en dat je bij OnPlayerDeath deze even verbergt. Bij deze callbacks kan je simpelweg de "playerid" gebruiken. oh oke bedankt voor de tip/hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.