gta hond Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Hij moet alleen op ps2 (3) uitkomen Hij moet tegelijk op ps2 (3 ) pc en xbox uitkomen Hij moet eerst voor ps2 en daarna voor de rest uitkomen Hij moet alleen op de pc uitkomen Hij moet alleen op de xbox uitkomen Reageren
*MARCO* Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 Gewoon alles dus voor de:playstation,xbox,pc. Het zou natuurlijk het mooist zijn als ze allemaal te gelijk uitkomen voor elke spelcomputer. Waarschijnlijk niet maar ik hoop het wel,zo is iedereen blij. Reageren
MNC3 Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Geplaatst: 28 juni 2005 gta4 komt alleen uit op allen next gen consoles eerst ps3 en een jaar wachten voor de anderen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Hij moet alleen op ps2 (3) uitkomenHij moet tegelijk op ps2 (3 ) pc en xbox uitkomen Hij moet eerst voor ps2 en daarna voor de rest uitkomen Hij moet alleen op de pc uitkomen Hij moet alleen op de xbox uitkomen Moet dit een Poll voorstellen. :blink: Dan heb je het wel verkeerd gedaan. Als je de volgende keer een Poll wilt starten moet je op ''New Poll'' drukken. En niet ''New Thread''. Hij moet iig op de PS3 uitkomen omdat ik die ook ga kopen. De rest maak ik me niet druk om. De PS2 kan de nieuwe GTA ook zeker niet aan. Bewerkt: 29 juni 2005 door Mazzeltje Reageren
The Outlaw Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 tja ben het met mazzeltje eens op de ps2 zal Gta het echt niet meer trekken, ik denk ook dat ie op de next generation consoles komt dus de ps3 Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 komt die op de pc ook?? dan mag hij wel wat later komen dan wordt hij meschienb ook weer verbeterd, de ps2 zal hij niet komen denk ik Reageren
Samael Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Geplaatst: 1 juli 2005 op alles tegelijk, ik zat zwaar te stressen toen ik een half jaar moest wachten op san andreas voordat die op de pc zou komen Reageren
Stolwijkboy Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 Beter komt het op alle dingen tegelijk uit.. vond ook best iritant om een half jaar te wachten.. Hij zal denk alleen op de Xbox 360 en ps3 komen niet meer op de oudere.. dat kunnen denk niet aan.. Reageren
YaMo Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik heb gehoord dat GTA4 alleen op PS3 zal uitkomen. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Gewoon op alles wat maar kan: PC PS PS2 PS3 X-Box GameBoy Nintendo GameBoy Advance Marcintosh GameCube N-Gage PSP Nintendo DS GameBoy Color Arcade Dreamcast Genesis Neo-Geo NES Nintendo 64 Saturn SNES Ik wist niet dat er zóveel spelcomputers waren, maar ik vind dat ze hem gewoon overal op uit moeten laten komen voor zover als dat mogelijk is en de spelcomputer het aan kan. Verder moeten ze het zélf maar uitzoeken! Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik vind dat de volgende gta moet uitkomen op.. xbox 360, ps 3, nitendo revolution, pc ,psp en nitendo ds... ps 2 en xbox hoeft niet.. da spel computes zijn als de nieuwe gta uit komt al teveel ver oudert.. ik dnekj trouwens dta de next gta aleen voor pc, ps 3 en xbox 360 uitkomt.. maar dan wel de gelijker tijd Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik vind op PS3, Xbox 360, PC en eigenlijk ook wel PS2 en de gewone Xbox Reageren
Shorty_D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Gewoon op alles wat maar kan: PC PS PS2 PS3 X-Box GameBoy Nintendo GameBoy Advance Marcintosh GameCube N-Gage PSP Nintendo DS GameBoy Color Arcade Dreamcast Genesis Neo-Geo NES Nintendo 64 Saturn SNES Ik wist niet dat er zóveel spelcomputers waren, maar ik vind dat ze hem gewoon overal op uit moeten laten komen voor zover als dat mogelijk is en de spelcomputer het aan kan. Verder moeten ze het zélf maar uitzoeken! :lol: en jij denkt dat ze daar allemaal voor gaan make :lol: duurt nog eens n paar extra maanden als da gebeurd maja toch wel lol Hij moet tegelijk op ps2 (3 ) pc en xbox uitkomen zou de beste optie zijn en ook voor de meeste inkomsten zorge. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.