Jump to content

Archievements en Trophies


Mr.Niko-Bellic

Recommended Posts

Ik wil hier wat wijzer over worden. Sommige archievements vind ik een beetje vaag en zijn vast wel makkelijker te behalen.

Welke trophies en Archievements heb je ?

Heb je moeite met sommige ?

Heb je nog tips voor een archievement, die niet op wikigta staat ?

Go On :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt welke achievements en trophies je al hebt gehaald in het spel.

En bij welke je moeite had... en of je daar tips voor hebt die nog niet op WikiGta staan ;)

OT: Ik heb ze bijna allemaal behalve 'Chain Reaction'

Op een of andere manier haal ik hem maar niet(je moet 10 voertuigen in 10 seconden opblazen)

Als je de achievements/trophies 'One Man Army' en 'Walk Free' wilt halen is het slim om in de subway van Algonquin te gaan zitten. De politie komt je namelijk niet achterna wanneer je erin zit en ze zien je niet.

Hierdoor kan je makkelijk ontsnappen voor de politie of juist 5 minuten je sterren behouden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoef voor deze vraag denk ik geen nieuw topic te openen.

Is er een lijst met trophies die ik kan halen in EFLC?

Hiermee bedoel ik, bijna alle trophies van de gewone gta zullen ook wel te halen zijn in alleen Episodes from Liberty City(of niet?)

Ik wil juist een lijst van trophies die alleen te behale zijn in de gewonen gta en/of een lijst van alle trophies van de gewone gta te behalen zijn in EFLC.

Zit namelijk zo dat ik EFLC wil kopen, kan gewonen gta lenen, maar daar wil ik dan eerst effe snel alle trophies op halen die ik niet kan halen in EFLC en dan EFLC kopen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt welke achievements en trophies je al hebt gehaald in het spel.

En bij welke je moeite had... en of je daar tips voor hebt die nog niet op WikiGta staan ;)

OT: Ik heb ze bijna allemaal behalve 'Chain Reaction'

Op een of andere manier haal ik hem maar niet(je moet 10 voertuigen in 10 seconden opblazen)

Als je de achievements/trophies 'One Man Army' en 'Walk Free' wilt halen is het slim om in de subway van Algonquin te gaan zitten. De politie komt je namelijk niet achterna wanneer je erin zit en ze zien je niet.

Hierdoor kan je makkelijk ontsnappen voor de politie of juist 5 minuten je sterren behouden ;)

Chain reaction is nog zo simpel, parkeer 10 wagens zo dicht mogelijk bij een tankstation gooi er een granaat tussen en enjoy. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Persoonlijk vond ik de "Rolled over" een van de makkelijkste waar je nog iets voor moest doen zeg maar...(dus afgezien van de missie-Achievements... wat je zonder 'r' schrijft)... Gewoon de swing glitch gebruiken, of Sultan RS halen, 't vliegveld op gaan en de single-sided ramps gebruiken, daarmee in de lucht al minstens 3 flips doen, en dan hopen dat je zijwaarts terecht komt en nog eens 2 keer over de kop slaat :D Easy...

Heb trouwens 72% van alle achievements gehaald, dus 72% van TLAD, TBOGT en GTA IV samen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, "Rolled over" is de enige die ik niet heb uit de IV-single player. Om een of andere reden wil het bij mij niet. Maar ik zal het eens met de Sultan RS proberen.

Je hoeft daar niet helemaal heen om die Sultan RS te halen. Kan veel makkelijker, bijna met iedere auto.

1. Gebruik de Swing-Glitch

2. Gewoon over die bordjes heen bij het vliegveld, in die middenbermen. Je tolt sowieso 2x in de lucht en heel vaak nog 4x over de grond ofzo;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zou je denken ja. Maar die swing glitch heb ik al zo vaak gedaan, maar de achievement krijg ik gewoon niet, dus blijkbaar gaat het niet zoals ik zou willen. En op het vliegveld maak ik volgens mij ook voldoende salto's, maar ook daar niet. Maar ik blijf proberen, de aanhouder wint.

Link to comment
Delen op andere websites

Chain reaction is nog zo simpel, parkeer 10 wagens zo dicht mogelijk bij een tankstation gooi er een granaat tussen en enjoy. :puh:

Ik weet het.. Het is de simpelste die ik ken. Maar op een of andere duistere manier lukt het me maar niet.. :duh:

Terwijl ik toch echt 10 voertuigen verwoest :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Het komt wel eens voor dat er 10 voertuigen in brand vliegen, maar niet allemaal ontploffen. Ik heb het gedaan door 10 motoren naast elkaar te zetten bij m'n savehouse in Alderney, en vervolgens van de weg die bovenlangs loopt met de RPG de boel kapotgeschoten. Ik bleef schieten totdat ik het achievement binnen had.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...