TekaLoca Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Gewoon horizontaal met je auto voor de schommel gaan staan. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 (bewerkt) Wheelie Rider: (Doe een wheelie van minimaal 500 voet op een motor) Deze is vooral makkelijk te halen wanneer je op een Faggio zit en dan door deze straat een wheelie maakt Hup.. en je hebt 30G EDIT: Sorry, ik zie nu pas dat deze al op WikiGta staat :$ Bewerkt: 6 december 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Rolled Over is een van de eerste die ik heb gedaan. Ook dankzij de swing glitch ik zie hem niet bij je achievements Reageren
Flokkert Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Lol, "Rolled over" is de enige die ik niet heb uit de IV-single player. Om een of andere reden wil het bij mij niet. Maar ik zal het eens met de Sultan RS proberen. Het lukt bij mij ook niet. Misschien binnenkort maar even proberen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Lol, "Rolled over" is de enige die ik niet heb uit de IV-single player. Om een of andere reden wil het bij mij niet. Maar ik zal het eens met de Sultan RS proberen. Het lukt bij mij ook niet. Misschien binnenkort maar even proberen. Je kunt het het beste proberen met de schommel-glitch. Daar is het mij wel mee gelukt, maar wel met heel veel geluk Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik zal toch zeggen dat die bordjes op het vliegveld moeten lukken Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 januari 2011 Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Ik zal toch zeggen dat die bordjes op het vliegveld moeten lukken Maar dat is altijd heel k*t omdat je daar een 4 sterren wanted lever krijgt.. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 9 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 januari 2011 Gewoon een beetje een snelle wagen. Taxi is al snel genoeg Reageren
beast_cannon Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Wisten jullie ook als je Episodes of liberty city wel hebt en GTA IV niet dat je dan alsnog de GTA IV achievments kan doen! Ik heb one man army ook gehaald in TBOGT. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Wisten jullie ook als je Episodes of liberty city wel hebt en GTA IV niet dat je dan alsnog de GTA IV achievments kan doen! Ik heb one man army ook gehaald in TBOGT. Ja, dat wisten de meesten denk ik al . Maar inderdaad, dat kan ook ja. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Geplaatst: 11 januari 2011 De Achievement Rolled Over kan je ook halen in TBoGT, want dat zag ik in een filmpje op youtube. Reageren
EmanuelDemuynck Geplaatst: 21 maart 2011 Rapport Geplaatst: 21 maart 2011 Welke trophies en Archievements heb je ? Lowest Point It'll Cost Ya Warm Coffee Driving Mr. Bellic Off The Boat Fed The Fish Pool Shark Heb je moeite met sommige ? die van dat QUB3D spel daar geraak ik net niet aan en die van order fulfilled ben ik nog aan bezig, rest nog niet gedaan. gobble gobble is ook lastig Heb je nog tips voor een archievement, die niet op wikigta staat ? nope waarschijnlijk niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.