NickyHendriks Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Na een hele lange tijd ook Photoshop weer eens geprobeerd.. Band: Hail of Bullets Stock: http://www.fortarock.nl/upload/Image/Hail%20Of%20Bullets.jpg Rates plz Zelf vind ik hem wel wat hebben, maar aan de andere kant toch echt mislukt. Iemand tips nog verder voor iemand die het verleerd is? Bewerkt: 28 november 2010 door Zamg0d1 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Mooi gemaakt, maar niet echt mijn stijl. Het mooie er aan zijn de effecten en de kleuren. Reageren
TomHagen Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Is dit serieus? De hele boel is met zwarte vlekken bedolven, en dat ligt niet aan mijn beeldscherm. Dacht dat jij toch wel wat meer ervaren was om zo'n beginnerswerkje af te leveren. Ik kan wel zeggen wat er mis aan is maar dat is duidelijk; pixelig, zwarte vlekken, tekst is niet te lezen, gezichten zijn misvormd, en het belangrijkste, het ziet er niet uit. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Is dit serieus? De hele boel is met zwarte vlekken bedolven, en dat ligt niet aan mijn beeldscherm. Dacht dat jij toch wel wat meer ervaren was om zo'n beginnerswerkje af te leveren. Ik kan wel zeggen wat er mis aan is maar dat is duidelijk; pixelig, zwarte vlekken, tekst is niet te lezen, gezichten zijn misvormd, en het belangrijkste, het ziet er niet uit. Ik vind het wel knap voor een beginner. Reageren
matt Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 De vlekken zijn niet mooi, en de groene achtergrond vind ik ook niks. Hij komt op mij een beetje over als 'haastwerk' of afgeraffeld. Ik denk dat als je wat meer tijd er aan had besteed, hij vele malen mooier was geweest. ...tekst is niet te lezen... Ik zie ook nergens tekst. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Is dit serieus? De hele boel is met zwarte vlekken bedolven, en dat ligt niet aan mijn beeldscherm. Dacht dat jij toch wel wat meer ervaren was om zo'n beginnerswerkje af te leveren. Ik kan wel zeggen wat er mis aan is maar dat is duidelijk; pixelig, zwarte vlekken, tekst is niet te lezen, gezichten zijn misvormd, en het belangrijkste, het ziet er niet uit. Ik vind het wel knap voor een beginner. Ik ben geen beginner met Photoshop Heb het al sinds Mei geen photoshop gebruikt. Zie je mijn signature? Zelf gemaakt Maar ik vond de signature ook wel mislukt ja... Ben de hele feeling kwijt, weet wel hoe ik bepaalde dingen moet doen, maar gewoon wat ik moet doen etc. ben ik gewoon kwijt, en dan werken die tutorials ook niet want ik weet het wel, maar ben het kwijt... Tijd om weer wat vaker Photoshop uit de kast te halen @Matt: Ik heb er genoeg tijd in zitten, ben er een uurtje mee bezig geweest en dat is voor mijn doen met signatures best lang. Maar het wil me gewoon niet lukken de laatste tijd.. Bewerkt: 1 december 2010 door Zamg0d1 Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Volg een tutorial, dan weet je de knoppen weer te vinden. En probeer vooraf een goed beeld in je hoofd te maken van hoe je het eruit wilt zien. Als je tijdens het maken nog blijft zoeken naar wat je wilt komt er nooit wat goeds uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.