Pesimist Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 (bewerkt) Hallo forumleden ik heb hier een zeer irritante probleem in het spel red dead redemption.Ik zit namelijk helemaal vast in de missie wild horses tamed passion. Het paard onder controle houden is makkelijk daar heb ik geen problemen mee,maar daarna moet ik een hele paarden groepje naar een plaats brengen, maar daar kom ik echt niet uit ze gaan steeds weg en gaan andere kanten op en splitsen Bewerkt: 29 november 2010 door musii42 Reageren
Niiek Geplaatst: 29 november 2010 Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Je moet zo denken; ze gaan weg van jou. als jij aan hun linkerkant loopt, gaan hun naar rechts, en andersom. blijven oefenen, dat helpt ook Reageren
Pesimist Geplaatst: 29 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2010 Je moet zo denken; ze gaan weg van jou. als jij aan hun linkerkant loopt, gaan hun naar rechts, en andersom. blijven oefenen, dat helpt ook oke denk ik ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.