Jump to content

Space

Recommended Posts

Geplaatst:

Al een tijdje geleden gemaakt voor een battle tegen supergtagamer, alleen had hij er geen zin meer in.

Het onderwerp was ruimte/cosmos:

coolsig.png

Comment/rate?

Geplaatst:

Ik vind 'm echt heel vet. De kleuren lopen heel mooi en realistisch in elkaar over, iets waar veel van dit soort werkjes nog wel eens over struikelen. De lichtbron in 't midden valt goed op, zonder de boel teveel uit balans te brengen. De lens flare erbij is ook mooi geplaatst, zodat 't niet teveel de aandacht trekt. Die transparante 'vlakken' zijn ook erg mooi; overlappen elkaar mooi zonder andere delen te overbelichten. Tekst is ook lekker subtiel, al had 'ie wat mij betreft nog wel een paar tikjes naar links gemogen. De 'E' valt er nu een beetje buiten.

Geplaatst:

Erg mooi! Ik heb ook ooit zoiets gemaakt, maar dan zonder de lichtstralen:

another_spacy_wallpaper_by_m_aquillage-d31jvcr.jpg

Ik vind die van jou mooier, erg goed gedaan. Font is prachtig, hoe heet 'ie?

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt allebei :)

Het font is ITC Avant Garde Gothic Book. Ik gebruik de Avant familie eigenlijk altijd. Mooi rond, stijlvol.

@Silverbyte: Bij die E had ik ook zoiets van 'hmm'. Ik wilde het eerst wel iets naar links plaatsen maar toen zat ik in de weg met het kleine puntje van de lens flare (die zou de S overlappen). Ik had de tekst naar beneden kunnen halen, maar dan zat het weer te dicht bij die witte lijn. Naar boven was ook geen optie want dan zou de tekst te veel belicht worden en die wou ik juist minder laten opvallen.

Bewerkt: door Dr.McShizzle

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...