Jump to content

GTA IV werkt niet meer


v.c. gangster

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb GTA IV nu bijna een jaar denk ik, heb het sindsdien wekelijks meerdere keren gespeeld, maar sinds afgelopen zaterdag werkt het spel niet meer.

Al start ik het op als administrator. Ik krijg het opstartscherm, log in wanneer GTA IV automatisch hoort te starten.

Het probleem ligt 'm nu juist bij dat ik na het inloggen geen scherm van GTA IV krijg.

GTA IV draaide uitstekend, zonder haperingen, op de beste instellingen.

Ik heb trouwens gewoon de normale versie, niet gedownload.

Ik heb de goede cd erin.

De cd is vrijwel krasloos.

Ik heb het spel al meerdere keren geherïnstalleerd.

Ik heb de nieuwste patch gedownload.

Ik draai het op Windows 7 Ultimate.

Wie o wie kan mij met dit probleem helpen?

Ps. Ik heb over dit soort probleem al meerdere topics gevonden, maar bij geen enkele start GTA IV niet op. Dus een ander probleem zo gezegd.

**EDIT**

Ik heb het zover kunnen krijgen dat ik zo'n zwart beeld krijg na het inloggen.

Maar na eventjes te laden wordt er een foutmelding weergegeven dat GTA IV niet meer werkt zonder errorcode.

Kortom: GTA IV wordt automatisch weer afgesloten.

Bewerkt: door v.c. gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm...Ja, inderdaad.

Maar volgens mij had ik dit probleem daarvoor al.

Maar zal IE9 Beta deïnstalleren, en laat nog horen!

Bedankt voor de moeite alvast.

En ik had 'm gedeïnstalleerd zo dat de safe games bewaard zouden blijven, maar die zijn nu ook weg.

Bewerkt: door v.c. gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Wie o wie kan mij met dit probleem helpen?

Ik kan je niet helpen hoor sorry. Maar ik heb zelf dus momenteel ook een opstart probleem met Gta IV, maar is het bij jou misschien dus ook zo dan van je hebt ingelogd in de rockstar social club, hij start door je krijgt het rockstar logotje te zien en tjum hij valt weer op het bureaublad? Dat doet die van mij en na 7keer starten doet ie het echt pas.. of start hij bij jou helemaal niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je niet helpen hoor sorry. Maar ik heb zelf dus momenteel ook een opstart probleem met Gta IV, maar is het bij jou misschien dus ook zo dan van je hebt ingelogd in de rockstar social club, hij start door je krijgt het rockstar logotje te zien en tjum hij valt weer op het bureaublad? Dat doet die van mij en na 7keer starten doet ie het echt pas.. of start hij bij jou helemaal niet?

Nee, ik kom verder.

Wanneer ik inlog, het start en dan wanneer je tijdens het laden dat zwarte beeld krijgt waarna je het kunt spelen, bij dat zwarte beeld, en dan valt het uit met een foutmelding.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...