Jump to content

City

Recommended Posts

Geplaatst:

De border vind ik niet passen bij de rest van de signature. Naar mijn idee had je beter één van de kleuren kunnen gebruiken uit de afbeelding. Over de afbeelding trouwens: zou je 't origineel willen laten zien? Het lijkt 'r namelijk erg op dat je gewoon een afbeelding hebt gepakt en daar een border omheen hebt gezet. Dan valt 'r weinig meer te raten...

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk hoor. Een klein beetje spelen met de Hue/Saturation en hier en daar een beetje zwarte gradient toevoegen, + naar mijn weten veel te dikke border die de sig opzichzelf ook nog eens lelijk maakt. Je zou wat textures kunnen toevoegen om het wat ''spannender''(ja, ik weet het, het klinkt dom, maar ik kan het niet anders uitdrukken :puh:) te maken, en doe die überlelijke border weg, en breng me eens een V2 waar je serieus een half uur aan hebt zitten kloten photoshoppen.

Bewerkt: door Cabyon
Geplaatst:

Ja, die stock maakt voor mij wel duidelijk dat hier niet bijster veel aan is gedaan. Ik blijf dus bij mijn eerdere oordeel dat de border 't er ook niet beter op maakt. De afbeelding is verder wel mooi en ik vind 't ook prima als je 'm als signature wilt dragen, maar om 'm dan hier in de Graphics Showroom te zetten vind ik een beetje overbodig.

Geplaatst: (bewerkt)

Wow ik vind het echt prachtig echt mijn stijl, maar ik vind het echt heel veel op die van lord of the rings lijken (Rivendell).Voor de rest vind ik het prachtig echt serieus voor die teken soort d'r in :tu: :tu:

post-107027-129114824592.jpg

Bewerkt: door musii42
Geplaatst:

Ik heb er toch aardig wat mee gedaan eigenlijk, maar ik snap dat hij nog best op de stock lijkt, maar ja, wat moet je dan met een stock voor speciaals doen?

Geplaatst:
Ik heb er toch aardig wat mee gedaan eigenlijk, maar ik snap dat hij nog best op de stock lijkt, maar ja, wat moet je dan met een stock voor speciaals doen?

Je hoeft 'r ook niet iets speciaals mee te doen en je mag zoiets van mij ook best als signature dragen. Maar zoals ik al eerder zei: ik vraag me dan af of 't de moeite waard is om 'm in de Graphics Showroom te zetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...