Cheers. Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Heel mooi en zeker de kleureffecten maar wat doen die strepen daar midden-boven 9/10 Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 De border vind ik niet passen bij de rest van de signature. Naar mijn idee had je beter één van de kleuren kunnen gebruiken uit de afbeelding. Over de afbeelding trouwens: zou je 't origineel willen laten zien? Het lijkt 'r namelijk erg op dat je gewoon een afbeelding hebt gepakt en daar een border omheen hebt gezet. Dan valt 'r weinig meer te raten... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Hier is de stock: Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) Leuk hoor. Een klein beetje spelen met de Hue/Saturation en hier en daar een beetje zwarte gradient toevoegen, + naar mijn weten veel te dikke border die de sig opzichzelf ook nog eens lelijk maakt. Je zou wat textures kunnen toevoegen om het wat ''spannender''(ja, ik weet het, het klinkt dom, maar ik kan het niet anders uitdrukken ) te maken, en doe die überlelijke border weg, en breng me eens een V2 waar je serieus een half uur aan hebt zitten kloten photoshoppen. Bewerkt: 30 november 2010 door Cabyon Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ja, die stock maakt voor mij wel duidelijk dat hier niet bijster veel aan is gedaan. Ik blijf dus bij mijn eerdere oordeel dat de border 't er ook niet beter op maakt. De afbeelding is verder wel mooi en ik vind 't ook prima als je 'm als signature wilt dragen, maar om 'm dan hier in de Graphics Showroom te zetten vind ik een beetje overbodig. Reageren
Pesimist Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 (bewerkt) Wow ik vind het echt prachtig echt mijn stijl, maar ik vind het echt heel veel op die van lord of the rings lijken (Rivendell).Voor de rest vind ik het prachtig echt serieus voor die teken soort d'r in :tu: Bewerkt: 30 november 2010 door musii42 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 30 november 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ik heb er toch aardig wat mee gedaan eigenlijk, maar ik snap dat hij nog best op de stock lijkt, maar ja, wat moet je dan met een stock voor speciaals doen? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Ik heb er toch aardig wat mee gedaan eigenlijk, maar ik snap dat hij nog best op de stock lijkt, maar ja, wat moet je dan met een stock voor speciaals doen? Je hoeft 'r ook niet iets speciaals mee te doen en je mag zoiets van mij ook best als signature dragen. Maar zoals ik al eerder zei: ik vraag me dan af of 't de moeite waard is om 'm in de Graphics Showroom te zetten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.