TomHagen Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Het valt mij de laatste weken of misschien zelfs maanden op dat er ontzettend weinig zelf wordt gemaakt. Er wordt bijna niks meer zelf gedaan. Zo denk ik dat bij de helft van de sigs, 80% op credo komt van iemand anders die zijn werkje op internet heeft gezet. Een achtergrond stock, een render, wat C4D's, licht effecten en wat spelen met de kleur instellingen, prima. Dan heb je zelf nog een hele kluif om er iets moois van te maken. Maar een stock erin plakken, de helft ervan weglaten, wat kleuren en licht effecten toevoegen en posten is mij toch wat te weinig. Natuurlijk is het leuker om iets moois te posten zodat je positieve reacties krijgt, maar dat is niet het doel. Misschien is het het beste om te verplichten om je stock afbeelding of render bij te voegen (in de Showroom en/of Arena), zodat de mensch die reageert kan zien wat de maker precies heeft gedaan aan het werk. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Mijn verstand is nogal laag op gebied van photoshop e.d Maar het lijkt me meer dan logisch om te doen idd, ik ben het er volledig mee eens. Reageren
matt Geplaatst: 30 november 2010 Rapport Geplaatst: 30 november 2010 Mee eens. Vooral in de Arena is het té goedkoop om andermans werk te kopiëren, en zelf met de eer te strijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.