Jump to content

Stadje + Text - Wallpapers

Recommended Posts

Geplaatst:

NukeTown.jpg

De stad heb ik gemaakt, deels met een tutorial, maar het bord heb ik zelf erbij gezet.

Wallpaper2.jpg

De text wallpaper heb ik ook met een tutorial gemakt, maar ik heb het verkloot en dus mijn eigen happening van gemaakt

HTMLBillboard.jpg

De HTML wallpaper heb ik zelf gemaakt, als achtergrond voor deze week met ITTL (het logo is niet zelf gemaakt, alleen de achtergrond + text, het logo is het standaart SJM ITTL logo)

Rates + comments?

• 4 weken later...
Geplaatst:

De teksts sigs zijn mooi, niks over te zeggen :)

De 'nuketown' wallpaper klopt trouwens niet qua belichting, en die gebouwen heb je van andere afbeeldingen gehaald? Al met al wel nice, maar volgens mij zijn er sommige detailspuntjes weggelaten :(

Geplaatst:

De teksts sigs zijn mooi, niks over te zeggen :)

De 'nuketown' wallpaper klopt trouwens niet qua belichting, en die gebouwen heb je van andere afbeeldingen gehaald? Al met al wel nice, maar volgens mij zijn er sommige detailspuntjes weggelaten :(

Ik heb de gebouwen inderdaad van een ander plaatje gehaald, maar ben er met de burn tool overheen gegaan om de belichting vanaf de andere kant weg te halen

Geplaatst:

[...]

Ik heb de gebouwen inderdaad van een ander plaatje gehaald, maar ben er met de burn tool overheen gegaan om de belichting vanaf de andere kant weg te halen

Oh het was de bedoeling om de schaduw weg te werken? Ik dacht dat het bedoeld was om het als een verbrande stad te laten lijken.

Het is op zich wel een leuk plaatje, maar die planeten in de lucht zijn een beetje over the top. Tweede wallpaper vind ik wel iets hebben dan. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...