Royboow Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 De stad heb ik gemaakt, deels met een tutorial, maar het bord heb ik zelf erbij gezet. De text wallpaper heb ik ook met een tutorial gemakt, maar ik heb het verkloot en dus mijn eigen happening van gemaakt De HTML wallpaper heb ik zelf gemaakt, als achtergrond voor deze week met ITTL (het logo is niet zelf gemaakt, alleen de achtergrond + text, het logo is het standaart SJM ITTL logo) Rates + comments? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 die eerste is mooi xD: Nuketown goed gedaan! Reageren
flippie13 Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 De teksts sigs zijn mooi, niks over te zeggen De 'nuketown' wallpaper klopt trouwens niet qua belichting, en die gebouwen heb je van andere afbeeldingen gehaald? Al met al wel nice, maar volgens mij zijn er sommige detailspuntjes weggelaten Reageren
Royboow Geplaatst: 5 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 De teksts sigs zijn mooi, niks over te zeggen De 'nuketown' wallpaper klopt trouwens niet qua belichting, en die gebouwen heb je van andere afbeeldingen gehaald? Al met al wel nice, maar volgens mij zijn er sommige detailspuntjes weggelaten Ik heb de gebouwen inderdaad van een ander plaatje gehaald, maar ben er met de burn tool overheen gegaan om de belichting vanaf de andere kant weg te halen Reageren
TomHagen Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 [...] Ik heb de gebouwen inderdaad van een ander plaatje gehaald, maar ben er met de burn tool overheen gegaan om de belichting vanaf de andere kant weg te halen Oh het was de bedoeling om de schaduw weg te werken? Ik dacht dat het bedoeld was om het als een verbrande stad te laten lijken. Het is op zich wel een leuk plaatje, maar die planeten in de lucht zijn een beetje over the top. Tweede wallpaper vind ik wel iets hebben dan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.