Scarface92 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Hoi, Ik heb al alle telefoon missies van El Burro gedaan en ben inmiddels in Staunton Island. Maar als ik nu weer in Portland sta verschijnt het tekentje van dezelfde missies weer. Alleen van de missie Turimso, die ik nu dus telkens opnieuw kan spelen.. Hoe kan ik deze glitch verhelpen? Alvast bedankt. Bewerkt: 1 december 2010 door GrandTheftTwano Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Dit is geen glitch, dit hoort zo. Op deze manier kan je proberen je eigen record telkens opnieuw te verbeteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Dit is geen glitch, dit hoort zo. Op deze manier kan je proberen je eigen record telkens opnieuw te verbeteren. Oké, maar het is toch vreemd dat ze daarvoor weer precies dezelfde cutscene gebruiken. Daardoor dacht ik dat het om een glitch ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 [Ze kunnen moeilijk een gig aan verschillende cutscenes in het spel stoppen zodat je niet steeds dezelfde cutscene hoeft te zien .. Maar één enkele alternatieve cutscene waarin El Burro iets zegt van ''So you think you can do it a little faster?'' lijkt me ook wel inderdaad wel handig, dan komen er ook niet zo verschrikkelijk veel topics hierover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2010 Dit is geen glitch, dit hoort zo. Op deze manier kan je proberen je eigen record telkens opnieuw te verbeteren. Oké, maar het is toch vreemd dat ze daarvoor weer precies dezelfde cutscene gebruiken. Daardoor dacht ik dat het om een glitch ging. Tja, GTA III is alweer wat ouder dan GTA IV en er zit toch wel veel verschil in de games. GTA III was briljant voor zijn tijd, maar dit soort dingen zul je in IV volgens mij niet tegenkomen. Overigens geldt voor de telefoonmissies op Staunton Island en Shoreside Vale hetzelfde: ook deze kun je steeds opnieuw proberen om je score te verbeteren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.