Russian-Mafia Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik kan niet verder komen bij de missie --Architectual Espionage-- van Las venturas. Ik doe alles wat moet en weet wat ik moet doen, maar die verdomde politieagenten schieten me elke x aan het eind benede of buiten neer.... Ook als ik :o armor gebruik, wegvluchte lukt ook niet.. :ph34r: iemand een idee? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Tsja. Blijven proberen dan. Je zal die agenten inderdaad allemaal overhoop moeten schieten op de trap naar beneden. Als je een volle health + volle armor + een lekker wapen hebt zou het toch moeten lukken :huh: Althans, dat was bij mij wel zo. Als je trouwens tot beneden aan de trap bent gekomen moet je door die deur en dan staan in de hal ook nog een hele hoop agenten. Dan kun je het beste gewoon zo snel mogelijk rennen naar de uitgang. Voordat je iedereen plat hebt kost veel te veel tijd en dan ben je inmiddels al 100x geraakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ik werd bijna niet geraakt met het volgende systeem toe te passen, Crouch , begin te richten en rol rond de hoek terwijl je direct begint te schieten, een paar keer zul je de agent al raken waardoor hij al direct stopt met schieten Headshots, headshots, headshots deze missie heb ik gedaan met enkel een Pistol, omdat ik net van 20 m hoog uit een brandende helicopter had moeten springen en al mijn wapens kwijt was... Mijn geld had ik al weggegokt in Caligula's ( van 200.000 naar -8 ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
scorpia Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ik heb gewoon een M4 gepakt en direct geschote nog voor die veiligheidsagenten hun trekker konden overhalen Als je wil cheaten kan je die code pakken dat je onsterfelijk wordt: benden X rechts links rechts R1 recht beneden boven driehoek voor de computer BAGUVIX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Bij mij was ie zonder cheaten gelukt. Ging "Crouchen" en dan omrollen dat de hele tijd met een Ak-47 in mijn hand! :lol: Toen waren die Smerissen zo dood! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Russian-Mafia Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) die cops bij mij schieten zo verdomde goed :rolleyes: en het zijn er zo veel <_< ze komen ook nog eens van achter^_^ Juist ik heb em gehaald, pistool van de cops is bij deze missie het beste, ik was maar 10% van mn armor geraakt Bewerkt: 1 juli 2005 door Russian-Mafia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.