preshantram Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Hoi allemaal. Ik wil graag mijn eige hydra skin maken. Ik heb al wat dingetjes geprobeerd met Txd Workshop maar dan krijg ik zon vaag template waar ik niet weet wat wat is. Is hier een trucje voor of heeft mischien iemand een eenvoudige template van de hydra ik wil hem ongeveer een beetje eruit laten zien als die van de f16demoteam van leeuwarden Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Eerst open je IMGtool (te downloaden in de database) Dan open je GTA3.img te vinden in de map: Gta san andreas > models > Gta3.img Dan zoek je naar Hydra.txd Als je dat hebt gevonden klik je met rechts er op en klik je op extract. Kies het buraueblad. Sluit IMGtool nu. Dan open TXD workshop. Dan kies je hydra.txd te vinden op je buraueblad. Dan zie je de textures. als je ze wilt veranderen druk je op het plaatje en dan EXPORT kies buraueblad. Dan kan je met Paint of Photoshop de textures veranderen. Dan ga je naar TXDworkshop en selecteer een plaatje. Druk dan op IMPORT en kies het veranderde plaatje Dan druk je op SAVE dan open je weer IMG tool en open je Gta3.img Dan kies je Hydra.txd en klik er met rechts op Klik dan op Repleace dan ga je naar het buraueblad en selecteer je Hydra.txd de veranderde Dan start je Gta san andreas en spawn je de hydra met de cheat JUMPJET of je zoekt hem zelf op Hopelijk heb je wat aan dezen tut! Reageren
preshantram Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Eerst open je IMGtool (te downloaden in de database) Dan open je GTA3.img te vinden in de map: Gta san andreas > models > Gta3.img Dan zoek je naar Hydra.txd Als je dat hebt gevonden klik je met rechts er op en klik je op extract. Kies het buraueblad. Sluit IMGtool nu. Dan open TXD workshop. Dan kies je hydra.txd te vinden op je buraueblad. Dan zie je de textures. als je ze wilt veranderen druk je op het plaatje en dan EXPORT kies buraueblad. Dan kan je met Paint of Photoshop de textures veranderen. Dan ga je naar TXDworkshop en selecteer een plaatje. Druk dan op IMPORT en kies het veranderde plaatje Dan druk je op SAVE dan open je weer IMG tool en open je Gta3.img Dan kies je Hydra.txd en klik er met rechts op Klik dan op Repleace dan ga je naar het buraueblad en selecteer je Hydra.txd de veranderde Dan start je Gta san andreas en spawn je de hydra met de cheat JUMPJET of je zoekt hem zelf op Hopelijk heb je wat aan dezen tut! Dat begrijp ik maar ik begrijp de texture niet is helemaal vaag zeg maar de body Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Eerst open je IMGtool (te downloaden in de database) Dan open je GTA3.img te vinden in de map: Gta san andreas > models > Gta3.img Dan zoek je naar Hydra.txd Als je dat hebt gevonden klik je met rechts er op en klik je op extract. Kies het buraueblad. Sluit IMGtool nu. Dan open TXD workshop. Dan kies je hydra.txd te vinden op je buraueblad. Dan zie je de textures. als je ze wilt veranderen druk je op het plaatje en dan EXPORT kies buraueblad. Dan kan je met Paint of Photoshop de textures veranderen. Dan ga je naar TXDworkshop en selecteer een plaatje. Druk dan op IMPORT en kies het veranderde plaatje Dan druk je op SAVE dan open je weer IMG tool en open je Gta3.img Dan kies je Hydra.txd en klik er met rechts op Klik dan op Repleace dan ga je naar het buraueblad en selecteer je Hydra.txd de veranderde Dan start je Gta san andreas en spawn je de hydra met de cheat JUMPJET of je zoekt hem zelf op Hopelijk heb je wat aan dezen tut! Dat begrijp ik maar ik begrijp de texture niet is helemaal vaag zeg maar de body Oh ik snap het al! Je moet even opnieuw begginen met het plaatje openen dan verander je de groote dus niet! Als je de groote van het plaatje verandert krijg je wazige textures Reageren
Beagle Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Hij bedoelt dat hij niet snapt hoe die textures in elkaar zitten. Het zit zo: het zijn verschillende delen van het voertuig in één plaatje (body bijv), zo klein mogelijk op elkaar gepakt. Het kan goed zijn dat delen vaker gebruikt worden, dus als je één ding veranderd kunnen er meerdere veranderen. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Daarom veranderden dus alle garage deuren bij m,n eerste keer Textures modden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.