Pesimist Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Halle allemaal ik heb hier een probleempje,ik wil namelijk de voorkant afbeelding uit een mp-3 liedje verwijderen iemand die weet hoe je dat moet doen? Dankje Reageren
Pesimist Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Je bedoelt toch? ik kan het niet zo goed zien Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 't Is gewoon cover van een sampler/ Reageren
TomHagen Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Is het de album cover? Met welk programma werk je? iTunes/iPod? In iTunes kan je die in ieder geval toevoegen/verwijderen, dat zie je dan ook op je iPod. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Kan je ook met WMP. Alleen een afbeelding toevoegen kan ik. Maar verwijderen moet dan ook wel lukken zeker. Reageren
Pesimist Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Kan je ook met WMP. Alleen een afbeelding toevoegen kan ik. Maar verwijderen moet dan ook wel lukken zeker. Wat is wmp en btw ik denk dat het een album cover i. Bewerkt: 1 december 2010 door musii42 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Zijn het die *dingen die je bedoelt? *Zie spoiler Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Waar the hell vind je dat :o Reageren
Pesimist Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Gewoon als je meestal muziek luistert met windows media player zie je dat onderaan Bewerkt: 1 december 2010 door musii42 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.