Maxieboy95 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Hallo Allemaal, ik ben al een paar maanden bezig met rockstar. Wat is nou het probleem. TE VEEL OM UIT TE LEGGEN KIJK MAAR FF OP DEZE LINK. >>> Door Jacky-2007: Te grote afbeelding verwijderd, alleen een video lijkt me ook voldoende.<<< <WEET DAT PLAATJE TE GROOT IS MAAR DIT IS EEN GEHAASTE POST> Zouden jullie kunnen helpen met het fixen. Alle Systeemdingen zitten in DxDiag.txt(bijgevoegdDxDiag.txt). Met Vriendelijke groeten. Maxieboy95 Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 zo he, moeten we nu ook al problemen gaan raden? Het is gewenst als de topicstarter zijn probleem uitlegt, niet dat wij ernaar moeten raden. Reageren
Hayte Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Loop naar de winkel en koop het spel, ik meen me namelijk te herinneren dat dit voorkomt bij illegale versies van het spel. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 uhhm... Eerste topic Tweede Topic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.