Jump to content

[GFX] Graphics Signature Contest 2010 vragen en reactie topic


.Levi.

Recommended Posts

Door met een tweede plek, ongelofelijk. Ik begon namelijk vlak voor de deadline met m'n signature, want ik was 't eigenlijk helemaal vergeten. Met als gevolg dat ik de boel een beetje moest afraffelen. Maar goed, het is dus goed bevallen. Ik ben tevreden. :sigaar:

Ik wil iedereen die door is veel succes wensen in de tweede ronde! :tu:

En iedereen die niet door is: helaas, maar bedankt voor 't meedoen! Volgende keer beter! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mededeling:

Bij deze moet ik jullie helaas mededelen dat er fraude is geconstateerd. Dr.McShizzle is een dubbelaccount van een lid dat verbannen is van het forum en ligt daarmee per direct uit de contest. Dit houdt in dat de tweede ronde verder gespeeld wordt onder vijf kandidaten die nog in de race zijn voor de titel "Best Signature Maker 2010". De stemmers hebben hun stem uitgebracht op basis van wat ze zagen. Daarmee is er gekozen om het spel door te laten gaan zonder dat er verschuivingen plaatsvinden. We vinden het vreselijk dat we dit slechte nieuws niet eerder hebben ontdekt voor de afvallers. Volgende keer maar een screening houden bij iedere deelname.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Waarom geen poll bij de finale, waarbij je geen tussenstand ziet? Dan blijft het nog spannend wie de winnaar wordt. Nu kan je dat al zien als je door de reacties bladert.

Vind de huidige manier prima. Misschien iets voor de volgende keer.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Gefeliciteerd Kai-ShockWave! Verdiende winnaar wat mij betreft, en gezien de finalestemmen is iedereen 't daar wel mee eens. Daarover gesproken: de suggestie van TomHagen om een volgende keer een verborgen poll te gebruiken zou wellicht leuk zijn voor de spanning.

Complimenten ook aan de organisatie! Top dat dit fenomeen toch ieder jaar weer terugkeert. Ook de banner was schitterend en de badges zien er ook strak uit. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereen voor het stemmen! Het was een spannende contest met waardige tegenstanders.

Daarnaast ook mij felicitaties naar Cabyon en Silverbyte, mooi werk afgeleverd heren!

De badge ziet er trouwens ook erg strak uit, die past binnenkort wel in mijn nieuwe profiel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...