Jump to content

MP3/MP4 Speler gezocht


gta master 1

Recommended Posts

Gegroet,

Ik ben op zoek naar een nieuwe MP3/MP4 speler, aangezien ik mijn mobiel al geruime tijd kwijt ben ( :7 ) en mijn PSP phat me toch iets te lomp is en te weinig geheugen heeft (4GB-een paar GB aan games). Ik heb zelf al een beetje rondgekeken, maar ik ben benieuwd welke jullie zouden nemen...

[table=normal]Budget|Max. 80 euro, liefst minder

Merk| Liefst een A-merk, hoeft geen overrated, overpriced Ipod te zijn

Grootte geheugen|8 GB of meer

Schermpje| Zou wel fijn zijn, hoeft geen touchscreen te zijn

Opmerkingen| Hoe langer de batterijduur en hoe beter de geluidskwaliteit, hoe fijner :tu: Ook moet hij wel een beetje tegen een stootje kunnen (gebruik op school, scouting ect.) [/table]

Alvast bedankt,

GTA Master 1,

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je je PSP verkoopt dat je een GO! kunt halen als je dat wilt, zijn goedkoper geworden, +/- 170 nieuw, en zijn een stukje kleiner.

Alleen kun je je spellen niet meer gebruiken, aan je bericht te zien lijkt het dat ze niet op de 'juiste' manier zijn verkregen, dus dat maakt niet zoveel uit, en de umd's kun je evt. verpatsen.

Daarnaast, kun je kijken of je mensen kent die iets leuks aanbieden, je weet maar nooit ;)

Zo heb ik ook een (niet gestolen) iPhone 3G 16gb voor 100 euro gekocht :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat je het beste gewoon op een vergelijkingssite kan kijken of iets dergelijks. Ik heb zelf een iPod Nano, zo'n super kleine platte met 8 GB, er zijn er ook met 16 GB. Gebruik hem al bijna twee jaar elke werkdag, en behalve een paar krasjes is er nog niks mis mee. Batterij gaat nog een week mee (+/- anderhalf uur per dag). Wat dat betreft uitstekende kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je je PSP verkoopt dat je een GO! kunt halen als je dat wilt, zijn goedkoper geworden, +/- 170 nieuw, en zijn een stukje kleiner.

Alleen kun je je spellen niet meer gebruiken, aan je bericht te zien lijkt het dat ze niet op de 'juiste' manier zijn verkregen, dus dat maakt niet zoveel uit, en de umd's kun je evt. verpatsen.

Daarnaast, kun je kijken of je mensen kent die iets leuks aanbieden, je weet maar nooit ;)

Zo heb ik ook een (niet gestolen) iPhone 3G 16gb voor 100 euro gekocht :schater:

Een andere PSP wil ik zowiezo niet, dan zou ik duurder uitzijn, deze bevalt me nog prima en de UMD's zouden niet meer werken. Dat ik mijn games illegaal download slaat nergens op, aangezien ik soms games uit de playstation store download, tegen betaling, maar dat terzijde...

je kan bij de mediamarkt in de buurt er eentje halen of kijken of er aanbiedingen zijn

bijvoorbeeld van Creative

Voor Media markt moet ik een eindje om (woon op het platteland van Drenthe :puh: ), maar ik ben vandaag al wel lang Dixons, BCC ect. geweest. Maar aangezien je pas echt weet of een MP4 goed is, na wat ervaring, wou ik jullie vragen...

Denk dat je het beste gewoon op een vergelijkingssite kan kijken of iets dergelijks. Ik heb zelf een iPod Nano, zo'n super kleine platte met 8 GB, er zijn er ook met 16 GB. Gebruik hem al bijna twee jaar elke werkdag, en behalve een paar krasjes is er nog niks mis mee. Batterij gaat nog een week mee (+/- anderhalf uur per dag). Wat dat betreft uitstekende kwaliteit.

Ik ben nu op een vergelijking site.... Ipod nano is me te duur...

EDIT:

Hoe denken jullie over deze: Klik. Belachelijk veel GB voor een laage prijs, tot nu toe geen negatieve review gevonden...

EDIT2:

Is wel erg groot, valt dus af...

Ik kijk nu erg naar de Creative Zen. Goede kwaliteit, beter geluid dan een ipod, maar wel cheap :)

EDIT3:

Dames en heren, stop met zoeken! Het word de Creative ZEN Style 300 8GB.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je je PSP verkoopt dat je een GO! kunt halen als je dat wilt, zijn goedkoper geworden, +/- 170 nieuw, en zijn een stukje kleiner.

Alleen kun je je spellen niet meer gebruiken, aan je bericht te zien lijkt het dat ze niet op de 'juiste' manier zijn verkregen, dus dat maakt niet zoveel uit, en de umd's kun je evt. verpatsen.

Daarnaast, kun je kijken of je mensen kent die iets leuks aanbieden, je weet maar nooit ;)

Zo heb ik ook een (niet gestolen) iPhone 3G 16gb voor 100 euro gekocht :schater:

Een andere PSP wil ik zowiezo niet, dan zou ik duurder uitzijn, deze bevalt me nog prima en de UMD's zouden niet meer werken. Dat ik mijn games illegaal download slaat nergens op, aangezien ik soms games uit de playstation store download, tegen betaling, maar dat terzijde.

Zo blijkt maar weer dat sommige snel op hun pik getrapt zijn.

Maargoed, vaak als iemand dat zegt 'aantal gb aan games' en een PSP Phat hebben.

Kun je er vaak vanuit gaan dat het om een omgebouwde PSP gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je je PSP verkoopt dat je een GO! kunt halen als je dat wilt, zijn goedkoper geworden, +/- 170 nieuw, en zijn een stukje kleiner.

Alleen kun je je spellen niet meer gebruiken, aan je bericht te zien lijkt het dat ze niet op de 'juiste' manier zijn verkregen, dus dat maakt niet zoveel uit, en de umd's kun je evt. verpatsen.

Daarnaast, kun je kijken of je mensen kent die iets leuks aanbieden, je weet maar nooit ;)

Zo heb ik ook een (niet gestolen) iPhone 3G 16gb voor 100 euro gekocht :schater:

Een andere PSP wil ik zowiezo niet, dan zou ik duurder uitzijn, deze bevalt me nog prima en de UMD's zouden niet meer werken. Dat ik mijn games illegaal download slaat nergens op, aangezien ik soms games uit de playstation store download, tegen betaling, maar dat terzijde.

Zo blijkt maar weer dat sommige snel op hun pik getrapt zijn.

Maargoed, vaak als iemand dat zegt 'aantal gb aan games' en een PSP Phat hebben.

Kun je er vaak vanuit gaan dat het om een omgebouwde PSP gaat.

:? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien als je je PSP verkoopt dat je een GO! kunt halen als je dat wilt, zijn goedkoper geworden, +/- 170 nieuw, en zijn een stukje kleiner.

Alleen kun je je spellen niet meer gebruiken, aan je bericht te zien lijkt het dat ze niet op de 'juiste' manier zijn verkregen, dus dat maakt niet zoveel uit, en de umd's kun je evt. verpatsen.

Daarnaast, kun je kijken of je mensen kent die iets leuks aanbieden, je weet maar nooit ;)

Zo heb ik ook een (niet gestolen) iPhone 3G 16gb voor 100 euro gekocht :schater:

Een andere PSP wil ik zowiezo niet, dan zou ik duurder uitzijn, deze bevalt me nog prima en de UMD's zouden niet meer werken. Dat ik mijn games illegaal download slaat nergens op, aangezien ik soms games uit de playstation store download, tegen betaling, maar dat terzijde.

Zo blijkt maar weer dat sommige snel op hun pik getrapt zijn.

Maargoed, vaak als iemand dat zegt 'aantal gb aan games' en een PSP Phat hebben.

Kun je er vaak vanuit gaan dat het om een omgebouwde PSP gaat.

:? :?

;)

Ik zei namelijk ook 'lijkt het', ik zei niet dat je een downloader was ;)

Trouwens, heb je de Zen al gehaald?

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

;)

Ik zei namelijk ook 'lijkt het', ik zei niet dat je een downloader was ;)

Trouwens, heb je de Zen al gehaald?

Nee, misschien dat ik hem zo even bestel, anders word het morgen...

EDIT:

Net besteld bij wehkamp, Zaterdag wordt mijn nieuwe gadget bezorgd :) .

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

vraag het overmorgen aan de sint.

of spaar gewoon verder tot 180 euro. en koop een ipod touch.

een ipod shuffle vind ik goedkope prul. dan kun je er beter eentje van sony ergens bij mediamarkt ofzo kopen.

Als hij het gewoon gebruikt voor muziek te luisteren en soms filmpjes erop te kijken, dan is een iPod te veel van het goede.

Link to comment
Delen op andere websites

vraag het overmorgen aan de sint.

of spaar gewoon verder tot 180 euro. en koop een ipod touch.

een ipod shuffle vind ik goedkope prul. dan kun je er beter eentje van sony ergens bij mediamarkt ofzo kopen.

Zoals ik al duidelijk had aangegeven vind ik een Ipod overpriced en ook heel erg overrated (wat nog niet betekend dat ik ze slecht vind). Daarnaast heb ik gezegd dat ik hem al besteld heb en hem morgen binnenkrijg.... En BTW: Creative is 1 van de beste MP3/MP4 merken hoor. Het gemiddelde geluid wat uit een creative MP4 komt is stukken beter dan dat van een ipod....

Link to comment
Delen op andere websites

vraag het overmorgen aan de sint.

of spaar gewoon verder tot 180 euro. en koop een ipod touch.

een ipod shuffle vind ik goedkope prul. dan kun je er beter eentje van sony ergens bij mediamarkt ofzo kopen.

Zoals ik al duidelijk had aangegeven vind ik een Ipod overpriced en ook heel erg overrated (wat nog niet betekend dat ik ze slecht vind). Daarnaast heb ik gezegd dat ik hem al besteld heb en hem morgen binnenkrijg.... En BTW: Creative is 1 van de beste MP3/MP4 merken hoor. Het gemiddelde geluid wat uit een creative MP4 komt is stukken beter dan dat van een ipod....

Bron of bewijs graag.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is ipod de beste hoor.

en de meeste keuze.

Naar je eigen mening kan hij voor jou de beste keuze zijn.

Maar dat hoeft niet voor hem te zijn ;)

Als hij maximaal €80 wilt uitgeven, houdt een iPod touch al snel op hè ;)

Of je moet een aanbieding krijgen zoals ik(iPhone 16gb voor €100)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...