djaeo Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 waar kan ik wapens kopen in vcs? Reageren
djaeo Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 waar is dat? ben op het linker eiland. maar er staat geen wapen op me kaart ofzo. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Klik Als het nog niet duidelijk is kan iemand het mischien met een SnapMap aanduiden aub? Bewerkt: 1 december 2010 door TekaLoca Reageren
Scarface92 Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 (bewerkt) Je kunt wapens kopen bij de Ammu-Nation, er zijn drie vestigingen in Vice City. Namelijk in North Point Mall(het winkelcentrum), Ocean Beach en in Downtown. Bewerkt: 1 december 2010 door GrandTheftTwano Reageren
djaeo Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 downtown oke. dan zal ik daar wel ff kijken. dankjewel allemaal. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Kon ik het maar zo goed uitleggen. Ik zou zeggen; check it out djaeo Reageren
djaeo Geplaatst: 1 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2010 hij gaat niet dicht? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Een mod zal het vanzelf wel dicht doen. Overigens is het 'verboden' om een slotje ( ) te vragen. Als je het zo graag dicht wil kan je ook een PB sturen maar ze gaan meestal wel gesloten worden door een mod Reageren
djaeo Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2010 ik kan geen minigun bazooka enz in downtown krijgen. waar kan ik die wel krijgen? ze verkopen daar alleen pistol smg. Reageren
Mr.Niko-Bellic Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 De Minigun heeft geen vindplaats, maar zal vast wel ergens anders te verkrijgen zijn, bijvoorbeeld naar een missie ofzo. Dit weet ik niet zeker. Wel van de Rocket Launcher. Deze kan je hieronder vinden: Klik Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 De Minigun is te koop bij Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop. Deze wapenwinkel is pas beschikbaar naar de missie Friggin the Riggin. En de Minigun is pas beschikbaar naar de missie More Deadly than the Male Reageren
djaeo Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2010 kijk jullie hebben er verstand van dankjewel!! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 De Minigun is te koop bij Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop. Deze wapenwinkel is pas beschikbaar naar de missie Friggin the Riggin. En de Minigun is pas beschikbaar naar de missie More Deadly than the Male Je geeft hier totaal verkeerde informatie door. Deze mogelijkheden zitten alleen in LCS en de topic starter heeft het over GTA: VCS. Maar goed, de Rocket launcher kun je inderdaad op >deze< locatie vinden. Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.