Flitskikker Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 [table=header]|nail'd |Ontwikkelaar: Deep Silver / Techland |Uitgavejaar: 2010 |Genre: Racing |Metacritic Score: 79/100 |Website: http://naild.deepsilver.com/[/table] Beschrijving nail’d is all about eschewing boring realism for over the top arcade fun. It’s a racer that challenges everything from player reflexes through to the rules of physics. Riding on ATVs and motocross bikes with powerful boost controls, players will race down near-vertical courses of incredible jumps, stunts and obstacles. The brutal challenge of the Yosemite National Park is but one of the places they’ll learn the meaning of verticality. Trailer Minimale eisen voor nail'd [table=border]Processor:|Intel Pentium 4 Processor met 3200 MHz, AMD Athlon 64 Processor met 2200 MHz Geheugen:|1024 MB RAM geheugen Hardeschijf:|4 GB vrije hardeschijf ruimte Videokaart:|NVIDIA GeForce 7600 met 512 MB geheugen, ATI Radeon X1600 met 512 MB geheugen, Geen Intel ondersteund Schermresolutie:|Geen eis DirectX:|Versie 9.0c Besturingssysteem:|Windows XP Service Pack:|Windows XP: Service Pack 3, Windows Vista: Service Pack 1[/table] Aanbevolen eisen voor nail'd [table=border]Processor:|Intel Pentium 4 Processor met 3200 MHz, AMD Athlon 64 Processor met 2200 MHz Geheugen:|2048 MB RAM geheugen Hardeschijf:|4 GB vrije hardeschijf ruimte Videokaart:|NVIDIA GeForce 7600 met 512 MB geheugen, ATI Radeon X1600 met 512 MB geheugen, Geen Intel ondersteund Schermresolutie:|Geen eis DirectX:|Versie 9.0c Besturingssysteem:|Windows XP Service Pack:|Windows XP: Service Pack 3, Windows Vista: Service Pack 1[/table] Bekijk nail'd op Flitskikker InfoTool Online. © 2010 Deep Silver / Techland. Alle rechten voorbehouden. Alle andere logo's, merken en handelsmerken zijn eigendom van hun rechthebbende eigenaren. Gegenereerd door Flitskikker InfoTool. Hierboven zie je een (beta-)test van de uitvoer van gameinformatie van de nieuwe Flitskikker InfoTool. De beschrijving e.d. is nog wel in het Engels. Het spel is verder beschikbaar voor de PS3 en XBOX 360. Hier nog een gameplay video: Ik heb het spel, en het gaat best hard. Soms is het wel erg irritant als je ergens tegenaan knalt en dan de race moet herstarten, want soms haal je je achterstand echt niet meer in. Wie kent dit spel nog meer? Reageren
Cheers. Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 heb er wat van gezien en gehoord maar geen game voor mij. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Dit lijkt mij een typisch kopen-als-het-in-de-aanbiedingen-bak-licht-game. Reageren
Cabyon Geplaatst: 29 december 2010 Rapport Geplaatst: 29 december 2010 Vind 'm wel tof eruitzien qua looks, eerlijk gezegd. Maarja, je moet maar net van dit soort games houden denk ik, hè. Wel mooi trouwens dat ik 'm kan draaien op mijn pc'tje. Reageren
Royboow Geplaatst: 30 december 2010 Rapport Geplaatst: 30 december 2010 Dit lijkt mij een typisch kopen-als-het-in-de-aanbiedingen-bak-licht-game. helemaal mee eens, niks voor mij tenzij het goedkoop is Reageren
idrii6666 Geplaatst: 31 december 2010 Rapport Geplaatst: 31 december 2010 hoeveel kost die op ps3 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 Rond de 40,00/50,00 euro... maar ik moet je helaas wel teleurstellen, want het spel is uitgesteld naar februari 2011. Reageren
wesley123 Geplaatst: 1 januari 2011 Rapport Geplaatst: 1 januari 2011 ik heb het spel voor 1 race gedaan, echt doodsaai is het spel, er is totaal geen actie en je hoeft weinig uit te voeren om te winnen. In de eerste ronde heb ik moeite om de AI te verslaan, bij de 2e en 3e ronde lijkt het ineens een stuk makkelijker te zijn geworden want ik ben 10 seconden sneller per rondje. Reageren
moechy Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Vind het er maar een domme game uitzien eigenlijk. Beetje pixelshit af en toe lijkt me. En de besturing lijkt ook gewoon dom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.