Maurow Geplaatst: 1 december 2010 Rapport Geplaatst: 1 december 2010 Ik heb zojuist mijn eerste paard gevonden de war horse maar stel ik vind nou een andere kan dat dan mijn vaste paard worden en dat ik de warhorse hou? En dan nog iets zijn die paarden random? Reageren
zwierd Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 nee, je krijgt dan dat nieuwe paard. tenzij je hem niet hitcht. en de horses komen gewoon random, je moet niet naar ze zoeken, ze komen vanzelf Reageren
Maurow Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Dus je kan er eigenlijk maar een houden?? Reageren
madviper Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Uh ja en nee. Ja Omdat je in het begin nog geen deeds ervoor hebt. en Nee Omdat je bij het uitspelen van de singleplayer er zelf achter komt dat je ze daarna wel alle vier kunt krijgen zonder ze te hoeven vangen. Reageren
zwierd Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 op het einde als je death hebt, moet je alle zombie types 1 x doodmaken doormiddel van death. dan krijg je deeds voor alle 3. anders kan je maar 1 deed tegelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.