Russian-Mafia Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik kan de wheelie met de driving-school niet halen, elke x stukje te kort <_< Iemand iets te zegge? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Van the Man Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik kan de wheelie met de driving-school niet halen, elke x stukje te kort <_< Iemand iets te zegge? Ik weet niet precies wat je bedoelt met een stukje te kort; je moet het stuk tussen de pionnen op 1 wiel afleggen, dus probeer hem eens wat eerder achterover te trekken en wat later los te laten zodat je zeker weet dat je t juist doet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 vanaf dat je voorwiel van de grond is hoef je ook geen gas meer te geven, hou gewoon de knop ingedrukt om achterover te leunen totdat je bij de eindzone bent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ik kan de wheelie met de driving-school niet halen, elke x stukje te kort <_< Iemand iets te zegge? ik ging vloog telkens bijna over de kop en dan drukjte ik direkt de knop in waar door je weer op 1 voor wiel gaat rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.