matt Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Door Silverbyte geinspireerd heb ik besloten zelf ook een profielpack te maken. Dit pack bevat banners om je profiel op te leuken en overzichtelijker te maken. In het .rar bestand vind je 5 verschillende banners, een aanpasbaar .PSD bestand en een leesmij bestand. Ook heb ik er een lege banner bij gedaan, voor de forumleden die niet over Photoshop beschikken, en zo in Paint hun tekst er op kunnen zetten. De vijf verschillende banners bevatten de volgende tekst: 'Mods', 'Over Mij', 'Prijzen', 'Tutorials' en 'Signatures'. Het bestand kun je uitpakken met WinRAR. Als je dit programma niet hebt, kun je het hier gratis downloaden. ProfielPack2.rar Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Ziet er weer leuk uit! Ik zal hem dadelijk even downloaden en mijn profiel aanpassen Reageren
Silverbyte Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Hee, leuk dat mijn Profiel Pack je op dit idee heeft gebracht! Ziet er leuk uit, en past ook wel een beetje bij GTAForum. En natuurlijk heb ik 'm ook gelijk even toegevoegd aan de lijst met Downloads & Resources. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.