gta0mensendood0knaller Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 hallo allemaal ik heb een probleem als ik met mijn hp dv7 noetbook cod loopt hij vast maar eerst dee het wel lopen kloten met graphics en als ik hem opstart begint die al met traag lopen hel graag Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Juist ja. Plaats om te beginnen eerst eens de BB-code gegenereerd door dit (klik) programmaatje, dan zien we daarna wel verder. Reageren
iefen Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 check es ff in steam settings en dan general kan zijn dat je bent gebanned dan doet hij dat Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Ook veel illegale versie's doen dat , dus als je dat btw niet hebt, koop gwn legaal ^^ Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Black Ops heeft een bug waardoor hij ingame 'freezed' vast lopen dus. Dit heb ik ook regelmatig en word volgende patch gefixt. Reageren
gta0mensendood0knaller Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2010 ik ga even tkijken maar hij werkt heel traag eerst draaide ik hem op high echt raar het eninge dat ik weet is dat ik met de settings gekloot heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.