djaeo Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 waar zit de duikknop? in san andreas kun je duiken door het rondje in te drukken. maar in vcs lukt dat niet. en waar kan ik de jetski vinden op het eiland links? Reageren
djaeo Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2010 en wanneer krijg je dat jetski pak? Reageren
PrioX Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Ik geloof dat je niet kan duiken in VCS De Jet Ski's kan je hier vinden. En de Watersports outfit krijg je naar het voltooien van 8 Jet Ski-races. Reageren
djaeo Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 wanneer kan ik in heli's en vliegtuigen vliegen? ik kan ze nergens vinden. en ze staan wel op de kaart op wikigta. Reageren
PrioX Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Je zal waarschijnlijk missies moeten doen om in vliegtuigen/helikopters te kunnen vliegen (welke weet ik zo niet) Je moet dus gewoon verder komen met het verhaal Bewerkt: 5 december 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Na de missie From Zero to Hero speel je het Oostelijk eiland vrij en kun je dus gebruik maken van alle helikopters en vliegtuigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.