.Levi. Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Het duurde even voordat we kwamen met de altijd leuke GSC, hier moest alleen wel een header voor gemaakt worden. Bij het Graphics forum is dat een soort verplichting zou je kunnen zeggen. Ik heb dit jaar al zo weinig laten zien van mijzelf, dus dacht ik, laat ik de header eens aan jullie showen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Wat een topwerkje, de kleuren, de diepte, alles klopt. Echter vind ik wel dat de witte stippen (weet niet zeker wat ze zijn) een beetje misplaced zijn, in de zin dat het niet ''helemaal'' bij het geheel hoor. Omdat het om maar vier stipjes gaan stoor ik me er verder niet aan. Ik vind het ook heerlijk hoe je je light-source er in hebt verwerkt, ziet er erg ''natuurlijk'' uit. Voor meneer Levi, een wel verdiende 9.5/10. Reageren
matt Geplaatst: 2 december 2010 Rapport Geplaatst: 2 december 2010 (bewerkt) Ik vind 'm prachtig. De kleuren op de voorgrond staan geweldig op de kille achtergrond. De uit mekaar vallende tekst is ook treffend. Veel detail. Hoe heb je die 'electrische' beams en vonken gemaakt? EDIT: Vergeten te stemmen, 10/10! Bewerkt: 2 december 2010 door matt Reageren
.Levi. Geplaatst: 2 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2010 Thanks voor jullie reactie jongens, glad you like it. Hoe heb je die 'electrische' beams en vonken gemaakt? Door middel van een Layer Mask, waar effecten onder liggen die ik verspreid heb met Filter > Disort > Wave, ben ik met 1px hard round brush schokkerig met mijn muis van dat soort energie vonken gaan maken. Doordat de effecten niet op iedere plek even helder zijn en dezelfde kleur hebben, krijg je geen eentonige lijnen. Snap je het nog. Reageren
zwierd Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 (bewerkt) heb je dit met de adobe photoshop gemaakt of met een betaald programma? want ik snap helemaal niks van die adobe.. met die tutorials enz, dat kan ik niet terugvinden daar enz.. ik heb trouwens adobe photoshop elements 6.0 moet ik een andere hebben? Bewerkt: 3 december 2010 door zwierd Reageren
matt Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Ja, ik snap je nog. Maar wat voor een effecten heb je gebruikt? Clouds? ...waar effecten onder liggen... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Een woord: prachtig! Alles is gewoon perfect, behalve die bliksemschicht die over het lijf van de render gaat, ik vind dat die wel weg mag óf je moet hem iets minder opvallend maken. Verder top! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Geplaatst: 3 december 2010 Goed gemaakt! Alles is perfect, kun je me uitleggen Hoe je hem hebt gemaakt? (graag via PB) Reageren
.Levi. Geplaatst: 3 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2010 heb je dit met de adobe photoshop gemaakt of met een betaald programma? want ik snap helemaal niks van die adobe.. met die tutorials enz, dat kan ik niet terugvinden daar enz.. ik heb trouwens adobe photoshop elements 6.0 moet ik een andere hebben? Dit is gemaakt met Adobe Photoshop CS3, wat overigens ook een betaald programma is. Met jouw versie is het mogelijk, alleen ben je toch beperkt op een aantal functies. Het zal wat meer moeite kosten bepaalde resultaten te behalen. Tutorials op het internet laten niet vaak alles zien en meestal zijn het basics die worden uitgelegd. Er zijn wel een aantal Large Art tutorials die veel handige tips en mooi uitwerkingen laten zien, eis is wel dat je wat ervaring moet hebben wil je dat goed snappen. Ja, ik snap je nog. Maar wat voor een effecten heb je gebruikt? Clouds? Nee, geen clouds gebruikt. Er zijn onder andere C4D effecten gebruikt, met behulp van een aantal filters zijn deze effecten versterkt. Met de Layer Mask ben ik verder te werk gegaan om hetgeen tevoorschijn te halen wat ik graag wilde hebben. Goed gemaakt! Alles is perfect, kun je me uitleggen Hoe je hem hebt gemaakt? (graag via PB) Thanks! Ik denk dat dat vrij lastig is. Er zijn zoveel handelingen verricht die ik zelf niet allemaal precies meer weet. Wat ik hierboven al heb uitgelegd zijn wat basic technieken om zulke effecten tot stand te krijgen. Bij de rest is het meer de ervaring die er voor zorgt dat het er zo uit komt te zien. Goede belichting en juiste plaatsing van bijv. effecten is een kwestie van vaak doen denk ik. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Erg erg erg mooi gedaan. Weinig op aan te merken en zeer creatief! Ik vind alleen de witte vlekjes aan de linker kant wat minder ik zou die iets meer weg werken. En misschien iets wat je zou kunnen doen, wat bliksem van de wolken. Gewoon soort onweer snapje? De tekst is mooi misschien nog een 'maan' toevoegen linksboven in. Het zijn 2 dingen die je zou kunnen toevoegen en het lijkt mij dat het je signature iets meer afmaakt Voor de rest heel goed! 9/10 Reageren
matt Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 .Levi., ben je professioneel designer, of heb je dit jezelf allemaal aangeleerd? Ik ben zes jaar jonger dan jij, en Photoshop 2 maanden, maar hoop ooit ook zulke dingen te kunnen maken. Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Ik heb mij dit allemaal zelf aangeleerd, al ben ik vroeger en nog steeds veel gaan kijken naar andere ontwerpers en volgde ik wat vaker tutorials dan nu op het internet, die mij de fijne kneepjes van het programma leerde. Ik denk dat leeftijd niet zoveel uitmaakt, het is de ervaring die een grote rol speelt. 2 maanden ervaring is nog niet zoveel, alles heeft zijn tijd nodig. Je vindt je draai wel op een gegeven moment, veel oefenen en kijken en vanuit daar je eigen stijl proberen te ontwikkelen. Reageren
matt Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Okay, thanks for the advice. Zoals je aan mijn signature kunt zien, heb ik die vonkentechniek nu ook zelf toegepast. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Sorry, maar ik kan niets anders dan gewoon een 10/10 geven. Prachtig! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Geplaatst: 19 december 2010 Erg mooi gemaakt. Waar haal je de inspiratie vandaan om zoiets te maken? Ikzelf heb niet zoveel met het maken van graphics, maar wat ik hier zie vind ik een mooi staaltje vakmanschap. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.