Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Erg mooi design! Heb zelf wel eens geprobeerd om die effecten ook te gebruiken maar daar faalde ik nogal in. Hoeveel jaar werk je nu al met Photoshop en/of andere design programma's?

10/10 !

Geplaatst:

Leuke reacties! Doet mij iedere keer goed en geeft mij ook echt de motivatie om ermee door te gaan, iets nieuws te maken en als eerst aan jullie te showen. Ik haal mijn inspiratie echt overal vandaan, zowel buitenreclame, natuur zelf als op het internet en dan voornamelijk op behance.net. Ik doe ongeveer zo'n 6 jaar aan grafisch ontwerpen. Nogmaals bedankt allemaal!

Geplaatst:

Leuke reacties! Doet mij iedere keer goed en geeft mij ook echt de motivatie om ermee door te gaan, iets nieuws te maken en als eerst aan jullie te showen. Ik haal mijn inspiratie echt overal vandaan, zowel buitenreclame, natuur zelf als op het internet en dan voornamelijk op behance.net. Ik doe ongeveer zo'n 6 jaar aan grafisch ontwerpen. Nogmaals bedankt allemaal!

Ga ermee door! Ik vind deze zeker een 10 van de 10 hoor. Het zou jammer zijn als je ermee zou stoppen.

Geplaatst:

Errug vette header Levi ;) Lekker scherp en echt nice kleurgebruik en tekst en background, alles klopt man. Ik ben alleen niet zo zeker over dat blauw lichteffect, het haalt een beetje de flow uit de header, maar das mijn persoonlijke mening dan.

Maar toch erg vet :) je bent het zeker niet verleerd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...