GTAKevin023 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) Ey, Is de Brickade (http://nl.wikigta.org/wiki/Brickade) niet misschien te krijgen als je echt heel lang politie achter je aan hebt? Zal dat mogelijk zijn of is het echt alleen te krijgen via mods? Bewerkt: 4 december 2010 door android Reageren
PrioX Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Hij is alleen beschikbaar met mods Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Hij is alleen beschikbaar met mods Dat twijfel ik dus. Rockstargames zit vol met verassingen. Waarom zou die panzer dan gemaakt zijn als hij niet eens zal voorkomen. Ik denk echt dat er meer achter die panzer zit dan we denken want Rockstargames zit vol verassingen. Reageren
PrioX Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Ik zou er niet veel achter zoeken.. Van mij mag je het proberen, maar je zal hem niet krijgen zonder mods. Als het wel zou kunnen was dit allang bekend geworden Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Yep >>> Door Jacky-2007: Vragen om slotjes mag uitsluitend via Persoonlijk Bericht naar een moderator of admin, niet in een topic-reactie.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.