JesperK Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) heey allemaal, Ik heb san andreas op mijn comuter geinstalleerd. Het is de legale versie van GTA SA(Ik heb trouwens versie v.02). Ik weet niet of het aan de versie ligt of aan of hij legaal is maar, Toen ik GTA SA had geinstalleerd wilde in DYOM(design your own mission)installeeren. Ik had tutorials gevolg en die zeiden dat ik cleo v3 moest installeeren. dat had ik gedaan. Daarna startte ik gta sa op en hij geeft deze fout aan (zie link) http://www.youtube.com/watch?v=n6L9hhUrnFQ en als ik nu Cleo deinstalleer dan doet gta sa het wel. Ik hoop graag antwoord te krijgen op mijn probleem. Groeten JesperK Bewerkt: 4 december 2010 door JesperK Reageren
Beagle Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Je moet v1 hebben, niet v2 . Als je die hebt moet je dus even downgraden met de downgrader (kan je vinden op Google). Reageren
JesperK Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) Je moet v1 hebben, niet v2 . Als je die hebt moet je dus even downgraden met de downgrader (kan je vinden op Google). Dus ik moet hem downgraden en dan cleo 3 installeren IK kan trouwens de downgrader niet vinden geef me de link ff please GRoeten JesperK Bewerkt: 4 december 2010 door JesperK Reageren
JesperK Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Je moet v1 hebben, niet v2 . Als je die hebt moet je dus even downgraden met de downgrader (kan je vinden op Google). Dus ik moet hem downgraden en dan cleo 3 installeren IK kan trouwens de downgrader niet vinden geef me de link ff please GRoeten JesperK Oke ik heb hem gedowngrade en cleo geinstalleerd maar doet nogsteeds hetzelfde Deze downgrader gebruik ik:http://www.filefront.com/thankyou.php?f=6494442 Groeten jesper Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 je moet de Gta_sa_compact.exe downloaden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.