djaeo Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 kunnen gta 3 en vice city op mac? de oude exemplaren? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) Kijk hier eens: GTA-trilogie beschikbaar voor Mac OSX . Of bedoel je de vraag of de oude versies erop werken? Als je ze al hebt voor de Mac, moeten ze gewoon werken, lijkt me... Ik heb zelf geen Mac, maar het lijkt me best logisch. Bewerkt: 4 december 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Hayte Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Alleen speciaal voor Mac geschreven programma's werken op Mac. Eerder was GTA dit niet, en deze versies zullen ook niet op een Mac werken. Alleen die spellen waar een Mac logo op staat zullen voor Mac werken, dus let goed op als je deze trilogie in de winkel ziet staan. Reageren
djaeo Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 hmm 15 euro per stuk 40 euro voor een bundel. dat is me ff teveel geld voor zulke oude games. en ik heb ze hier allemaal bij elkaar voor 20 euro liggen. de windows versies. Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 hmm 15 euro per stuk 40 euro voor een bundel. dat is me ff teveel geld voor zulke oude games. en ik heb ze hier allemaal bij elkaar voor 20 euro liggen. de windows versies. ja en die doen het niet op de mac Reageren
djaeo Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 hmm 15 euro per stuk 40 euro voor een bundel. dat is me ff teveel geld voor zulke oude games. en ik heb ze hier allemaal bij elkaar voor 20 euro liggen. de windows versies. ja en die doen het niet op de mac maar wel op me oude windows pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.