Jump to content

Welke nieuwe kleren ga jij kopen of heb je gekocht?

Exoit

Hoe vaak koop jij kleding?  

19 leden hebben gestemd

1. 1. Hoevaak?

• Elke dag wel!
      0
    • Drie keer in de week, ofzo!
      0
    • 1 keer per week.
      2
    • Nou zeg maar twee keer in de maand!
      1
    • Ongeveer elke maand wel wat kleding.
      7
    • Ik doe vaak een paar maanden met mijn kleding!
      4
    • Ik doe meestal een jaar met nieuw gekochte kleding!
      4
    • Eens in het jaar/twee jaren!
      1

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Exoit

9

• Dotz

4

• Cheers.

3

• djaeo

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik koop kleren wanneer ik het nodig denk te hebben. Op het moment ben ik aan het sparen, en koop dus amper tot geen kledij, maar op momenten dat ik niet spaar kan 't best wel eens zijn dat ik elke maand zo'n 200 uitgeef aan kleren (om vervolgens die spaar periodes weer in te gaan). Zelf vind ik het ook niet bepaald lekker als er personen langer dan 3 tot 4 dagen dezelfde kleren aanhebben, maar je weet nooit of het gewassen is of het een broek is die erg op die andere lijkt. Te kleine kleren vind ik trouwens lelijk, nogal lelijk, beter een te lang t-shirt dan een t-shirt die omhoog gaat als je je vinger opsteekt... (dat je dan je buik enso ziet)

Delen op andere websites

... (dat je dan je buik enso ziet)

Zit daar nog meer dan..? :schater:

Ik koop zelf van mijn eigen geld amper kleren, dit doe ik vaak met mijn ouders of ik krijg geld van hun. Wel zijn wij vaak hier simpel ingesteld, mocht het even niet meezitten en mocht er niks nuttigs in de kast liggen dan halen we het gewoon in de winkel. Het enige wat ik zelf hellaas koop zijn petjes, ik heb een ziekelijke petjes obsessie. Wat er soms ook best prijzig is hellaas, ik haal dus wel wekelijks-maandelijks kleding ja.

Ik ben opzich geen merkbitch, wel heb ik gewoon merken die ik prettig vind zitten. Nikes lopen gewoon lekker, en Bjorn Borg zit ook gewoon fijn. Dat is gewoon zo, dus daar kijk ik wel na. Maar qua broeken en shirts maakt het me niet zo veel uit. Ik heb ze van C&A tot desqaured. Het maakt mij daar weinig uit, als ik maar wat aan heb. 8)

Mensen die niet dagelijks van kleding wisselen vind ik gewoon vies, dat is even kort en hardt. Maar zeker ondergoed, en kleding op het bovenlichaam moet je gewoon elke dag verschonen. Dat je 2 dagen met een broek doet, nog oké. Maar ook dat niet als het niet hoeft.

Bewerkt: door Fiegel5
Delen op andere websites

... (dat je dan je buik enso ziet)

Zit daar nog meer dan..? :schater:

Ik koop zelf van mijn eigen geld amper kleren, dit doe ik vaak met mijn ouders of ik krijg geld van hun. Wel zijn wij vaak hier simpel ingesteld, mocht het even niet meezitten en mocht er niks nuttigs in de kast liggen dan halen we het gewoon in de winkel. Het enige wat ik zelf hellaas koop zijn petjes, ik heb een ziekelijke petjes obsessie. Wat er soms ook best prijzig is hellaas, ik haal dus wel wekelijks-maandelijks kleding ja.

Ik ben opzich geen merkbitch, wel heb ik gewoon merken die ik prettig vind zitten. Nikes lopen gewoon lekker, en Bjorn Borg zit ook gewoon fijn. Dat is gewoon zo, dus daar kijk ik wel na. Maar qua broeken en shirts maakt het me niet zo veel uit. Ik heb ze van C&A tot desqaured. Het maakt mij daar weinig uit, als ik maar wat aan heb. 8)

Mensen die niet dagelijks van kleding wisselen vind ik gewoon vies, dat is even kort en hardt. Maar zeker ondergoed, en kleding op het bovenlichaam moet je gewoon elke dag verschonen. Dat je 2 dagen met een broek doet, nog oké. Maar ook dat niet als het niet hoeft.

inderdaad. dat is gewoon smerig.

ik heb hetzelfde met mensen die niet elke dag dochen. maar dat is weer een ander verhaal.

ik kon een keer 3 dagen niet dochen vanwege de loodgieter die alles verziekt had. ik voelde me toen als een zwerver. alles plakte enzo.

of mensen die smorgens hun tanden niet poetsen bleh. gatsiedakkie.

sowieso moet je elke dag schone sokken en ondergoed aan doen.

met een broek doe ik ook gewoon 1 dag. mits het een spijkerbroek is.

Delen op andere websites

inderdaad. dat is gewoon smerig.

ik heb hetzelfde met mensen die niet elke dag dochen. maar dat is weer een ander verhaal.

ik kon een keer 3 dagen niet dochen vanwege de loodgieter die alles verziekt had. ik voelde me toen als een zwerver. alles plakte enzo.

of mensen die smorgens hun tanden niet poetsen bleh. gatsiedakkie.

sowieso moet je elke dag schone sokken en ondergoed aan doen.

met een broek doe ik ook gewoon 1 dag. mits het een spijkerbroek is.

Elke dag van kleren veranderen? Is dat niet heel overdreven? Ik doe meestal zeker 3 dagen met dezelfde kleren, en ik vind er niks onhygiënisch aan. Nouja, on-topic dan maar: ik heb niet zo lang geleden een trui van Superdry gekocht.

Delen op andere websites

:*D

Haha, zijn ze er serieus...? Fantastisch! En nu hopen dat René er zelf eentje aantrekt de volgende uitzending :puh:

Edit: Bij nader inzien zou dat laatste nergens op slaan natuurlijk :cab:

Die shirts zijn op deze site te koop. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet heb, maar mijn moeder heeft er wel een besteld voor mijn verjaardag later deze week. ^_^

Delen op andere websites

:*D

Haha, zijn ze er serieus...? Fantastisch! En nu hopen dat René er zelf eentje aantrekt de volgende uitzending :puh:

Edit: Bij nader inzien zou dat laatste nergens op slaan natuurlijk :cab:

Die shirts zijn op deze site te koop. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet heb, maar mijn moeder heeft er wel een besteld voor mijn verjaardag later deze week. ^_^

Hahah daar staan echt geweldige shirts op :puh: "Stop Whining & drink beer!"

Ik denk dat ik ook maar eens even mijn pinpas erbij ga halen :puh:

Anyhoe, zelf koop ik elke maand ongeveer wel iets. Het verschilt een beetje wat ik per maand koop, hangt er echt vanaf wat ik hard nodig ben.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...