Jeremy. Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 BW Color Brand maar los! Reageren
Jeremy. Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Is die zo goed dat niemand iets weet?! Bewerkt: 5 december 2010 door Jeremy. Reageren
matt Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Ik vind 'm prachtig. Door het eindeloos hoge gebouw, de 'krassen' en de onbekende persoon zet je een hele macabere maar duidelijke sfeer neer. Ik vind 'm in het zwart/wit mooier. Als ik jou was zou ik wel nog even kijken naar de rand, want die vind ik niet zo mooi, en zou ik weg halen. Welke stock heb je gebruikt? Bewerkt: 5 december 2010 door matt Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Ik weet wel wat, Jeremy. Ten eerste moet ik je zeggen dat ik de afbeelding wel erg gaaf vind gekozen. De scene viel me direct op en geeft een mooi sfeertje, die ik bij B&W het best tot zijn recht vind komen. De effecten op de kleuren signature komen wat overbelicht over, vooral aan de onderkant. Kleur tekst is niet verkeerd, het had wel een andere font gemogen denk ik. Hier heb ik niet zoveel last van bij je B&W versie. Het mannetje komt daar ook beter tot zijn recht, doordat zwart op wit, waardoor hij goed opvalt. De effecten zo langs de gebouwen maken het helemaal af en geeft net die extra aandacht. Helemaal onderaan de signature zie ik een kleine lichtbron, deze ziet er iets te gemaakt uit. Misschien wat opacity verlagen of op een andere Blending Mode zetten. Mooi signature, B&W for me. Reageren
Jeremy. Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Thanks voor de tips! Reageren
Royboow Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Ik vind de zwart witte het mooist, mooie effecten en het lijkt alsof het gebouw maar niet eindigt, ik vind die in kleur wat minder, de kleuren zijn een tikkeltje te fel, als het ietsjes doffer zou zij is ook die perfect Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.