Zombiespeed Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Eey ik heb GTA 4 gekregen, geinstaleert enzo Doet t goed Aleen nu ik multiplayer wil met mn vrienden, lukt dat niet Als ik hun join via Live of hun mij een uitnodiging sturen via Live en dan hun wil joinen komt er te staan: Unable to connect to game session. Iemand die er raad mee weet?? Reageren
GTARM Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Kan zijn dat je van de game sesion bent gekickt, houd in dat de andere spelers je er niet bij willen. Dan kan je dus niet joinen. Kijk even of je in een andere game sesion wel kan joinen. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2010 (bewerkt) Kan zijn dat je van de game sesion bent gekickt, houd in dat de andere spelers je er niet bij willen. Dan kan je dus niet joinen. Kijk even of je in een andere game sesion wel kan joinen. ik speel met 2 vrienden en die 2 kunnen wel gwn elkaar joinen dus denk niet dat t aan de server settings ofzo ligt edit : als ik gwn een match join vna iemand die ik niet ken krijg ikL Disconected from game session Nog een edit Er staat ook bij multiplayer dat mn NAT strict is ofzo Bewerkt: 4 december 2010 door Zombiespeed Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 4 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2010 Heb in dit topic gevonden dat je bepaalde poorten moet openzetten : http://www.gtaforum.nl/topic/114554-nat-type-veranderen/ Snap dit niet echt helemaal, mn vader wel maar als je hier ff kan zetten welke poorten enzo kan ik t aan hem vragen Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Ik kan me niet herinneren dat je voor gta 4 een poort moet openzetten , maar als je geen poorten wil openzetten , gebruik dan ( met je vrienden ) hamachi. Je joint op hun hamachi ip en je hoeft geen poorten open te zetten *** Het is gratis trouwens *** Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Ik kan me niet herinneren dat je voor gta 4 een poort moet openzetten , maar als je geen poorten wil openzetten , gebruik dan ( met je vrienden ) hamachi. Je joint op hun hamachi ip en je hoeft geen poorten open te zetten *** Het is gratis trouwens *** weet maar is weer zoon gedoe Reageren
Davedavy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Hmm , nja ik was er eerst tegen maar nu niet meer, effe installe , maak netwerk aan, vrienden joine, GAME Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Bump heb nog steeds hulp nodig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.