Jump to content

Vehicles en wapens bij de Lost safehouse


GTAKevin023

Recommended Posts

Ey,

Ik vond op een andere wiki site van gta dat je deze dingen hieronder krijgt als je het vrijspeeld bij je safehouse.

Weapons

Sawn-off Shotgun (complete 10 Gang Wars)

Automatic 9mm (complete 20 Gang Wars)

Carbine Rifle (complete 30 Gang Wars)

Street Sweeper (complete 40 Gang Wars)

Grenade Launcher (complete 50 Gang Wars)

Vehicles

Hexer (given after loading your game)

Bati 800 (complete all 10 of Angus' Bike Thefts)

Hakuchou (complete all 12 Bike Races)

Innovation (shoot all 50 Seagulls)

Mijn vraag is. Komen deze unlocks dan erbij bij je safehouse of vervangt het de oudere unlocks. Ik bedoel, als ik de sawn-off shotgun haal en ik haal ook de automatic 9mm heb ik ze dan beide of vervangt de 9mm die shotgun? Ik vraag dit omdat ik graag al die motors rond mijn safehouse wil hebben zodat het er als een echte clubhouse uitziet en niet dat ze alleen maar de standaard hexer die je in het begin al hebt vervangt. Anders begin ik er niet aan. De motors zijn het belangrijkse, dat als ik bijvoorbeeld de Bati 800 haal dat dan niet de hexer weg is en de Bati 800 er staat, maar dat de hexer er gewoon staat en de Bati 800 op een ander plekje. Anders ga ik ze niet unlocken want die motors kan ik zo ook wel krijgen.

Ik vindt het trouwens jammer dat Rockstargames het niet zo heeft gemaakt dat je meer dan 2 motors voor de safehouse kan plaatsen, gewoon zoveel mogelijk als erin past, en niet maar 2 duh.gif Er lopen Lost leden rond en dan denk je waar the fuck zijn hun motors dan? Als je dan weg denkt dat al die motors gewoon van de leden zijn heh en niet van jou puh2.gif

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij blijven alle motors staan

Maar het clubhuis wordt in brand gestoken na de missie Get Lost dus na die missie kun je het clubhuis niet meer in. Je krijgt wel een ander safehouse na de missie Bad Standing waar ook een paar motors staan

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij blijven alle motors staan

Maar het clubhuis wordt in brand gestoken na de missie Get Lost dus na die missie kun je het clubhuis niet meer in. Je krijgt wel een ander safehouse na de missie Bad Standing waar ook een paar motors staan

Bij mij niet, ik stop na Bad Standing met de verhaalline want ik heb hem al een keer uitgespeeld en alleen met Johnny zonder club spelen vindt ik niks. Ik wil gewoon als president die club houden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...