Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga een mod maken, ik zat namelijk te denken aan THE FUTURE OF VICE, hierbij speel je in vice city in het jaar 2186, hierbij worden alle gebouwen glad gestreken zodat ik er in die plaats grote futurischtische gebouwen kunnen neergeplaatst worden.

maar voor zon conversation mod, is wel meer nodig dan alleen een nieuwe map, dit heb ik dus nodig wat ik zelf niet kan maken (onthou dit is alleen een aanvraag geen aanvraag tot medewerkers is dit)

--een main.scm script waarbij er geen missies meer zijn, geen geparkeerde auto's, wapens, en dat je geen gebouwen meer kunt binnen gaan, zoals bijvoorbeeld dat je niet meer bij het oceanview hotel naar binnen kan

-- en een script waardoor er geen zones meer zijn

wanneer de mod al een tijdje in de maak is, worden pas de path's aangepast, en worden handelingen ondernomen in main.scm voor bijvoorbeeld auto's

meer komt pas later

Geplaatst:

pff, misschein moe je proberen wat te kladden op kladbok, ik kan dit nie, zoek anders ff een tutorial hier over op

Geplaatst:

Als je VC Mission builder download, dan zit daar enkele stripped scm script bij.

Volgens mij ook eentje die aan jouw eisen voldoet...

@Big Bear: niet posten als je niets te vertellen hebt... da's spam

Geplaatst:

; Best for testing purposes, like MAP modding.
; No scripted features available, like no garages set up, saving and loading saved games not possible,
; no interiours, no doors on buildings, no pay-n-spray, no AmmuNations, no shops, no missions, no parked
; cars, no busses at bus stops, no securety.

; This file has been modified from a file I found somewhere. I don't know who's the original writer.

DEFINE VERSION VICE 1.3

0002: jump ££SecondSegment 
DEFINE MEMORY 34329

:SecondSegment
0002: jump ££ThirdSegment 
DEFINE OBJECTS 1
DEFINE OBJECT (no name)     ;; This is an unused object. You can put anything here.

:ThirdSegment
0002: jump ££LabelMAIN 
DEFINE MISSIONS 0

;-------------MAIN---------------

:LabelMAIN
03A4: name_thread "MAIN" 
016A: fade 0  0 ms 
01F0: set_max_wanted_level_to 6 
0111: set_wasted_busted_check_to 0 (disabled)  
00C0: set_current_time 12 0 
04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 83.0 -849.8 
03CB: set_camera 83.0 -849.8 9.3 
0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 80.0 -849.8 9.3 
01F5: $PLAYER_ACTOR = create_emulated_actor_from_player $PLAYER_CHAR 
0001: wait 0 ms 
01B6: set_weather 0 
00D6: if 0 
8118:   NOT   actor $PLAYER_ACTOR dead 
004D: jump_if_false ££LabelMAIN2 
0352: set_actor $PLAYER_ACTOR skin_to "PLAYER" 
038B: load_requested_models 
0353: refresh_actor $PLAYER_ACTOR 

:LabelMAIN2
016A: fade 1 (back)  1000 ms 
00D6: if 0 
0256:   player $PLAYER_CHAR defined 
004D: jump_if_false ££LabelMAIN3 
04BB: select_interiour 0 ;; select render area 
01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 1 (unfrozen)  
01B7: release_weather 

; Put your create_thread commands here

:LabelMAIN3
0001: wait 2500 ms 
0002: jump ££LabelMAIN3 

; Put your mission mods here

dis is wat je nodig hebt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...