Tim Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Ik ga een mod maken, ik zat namelijk te denken aan THE FUTURE OF VICE, hierbij speel je in vice city in het jaar 2186, hierbij worden alle gebouwen glad gestreken zodat ik er in die plaats grote futurischtische gebouwen kunnen neergeplaatst worden. maar voor zon conversation mod, is wel meer nodig dan alleen een nieuwe map, dit heb ik dus nodig wat ik zelf niet kan maken (onthou dit is alleen een aanvraag geen aanvraag tot medewerkers is dit) --een main.scm script waarbij er geen missies meer zijn, geen geparkeerde auto's, wapens, en dat je geen gebouwen meer kunt binnen gaan, zoals bijvoorbeeld dat je niet meer bij het oceanview hotel naar binnen kan -- en een script waardoor er geen zones meer zijn wanneer de mod al een tijdje in de maak is, worden pas de path's aangepast, en worden handelingen ondernomen in main.scm voor bijvoorbeeld auto's meer komt pas later Reageren
Big-Bear Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 pff, misschein moe je proberen wat te kladden op kladbok, ik kan dit nie, zoek anders ff een tutorial hier over op Reageren
PatrickW Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 Als je VC Mission builder download, dan zit daar enkele stripped scm script bij. Volgens mij ook eentje die aan jouw eisen voldoet... @Big Bear: niet posten als je niets te vertellen hebt... da's spam Reageren
burpicane Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 ; Best for testing purposes, like MAP modding. ; No scripted features available, like no garages set up, saving and loading saved games not possible, ; no interiours, no doors on buildings, no pay-n-spray, no AmmuNations, no shops, no missions, no parked ; cars, no busses at bus stops, no securety. ; This file has been modified from a file I found somewhere. I don't know who's the original writer. DEFINE VERSION VICE 1.3 0002: jump ££SecondSegment DEFINE MEMORY 34329 :SecondSegment 0002: jump ££ThirdSegment DEFINE OBJECTS 1 DEFINE OBJECT (no name) ;; This is an unused object. You can put anything here. :ThirdSegment 0002: jump ££LabelMAIN DEFINE MISSIONS 0 ;-------------MAIN--------------- :LabelMAIN 03A4: name_thread "MAIN" 016A: fade 0 0 ms 01F0: set_max_wanted_level_to 6 0111: set_wasted_busted_check_to 0 (disabled) 00C0: set_current_time 12 0 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at 83.0 -849.8 03CB: set_camera 83.0 -849.8 9.3 0053: $PLAYER_CHAR = create_player #NULL at 80.0 -849.8 9.3 01F5: $PLAYER_ACTOR = create_emulated_actor_from_player $PLAYER_CHAR 0001: wait 0 ms 01B6: set_weather 0 00D6: if 0 8118: NOT actor $PLAYER_ACTOR dead 004D: jump_if_false ££LabelMAIN2 0352: set_actor $PLAYER_ACTOR skin_to "PLAYER" 038B: load_requested_models 0353: refresh_actor $PLAYER_ACTOR :LabelMAIN2 016A: fade 1 (back) 1000 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££LabelMAIN3 04BB: select_interiour 0 ;; select render area 01B4: set_player $PLAYER_CHAR frozen_state 1 (unfrozen) 01B7: release_weather ; Put your create_thread commands here :LabelMAIN3 0001: wait 2500 ms 0002: jump ££LabelMAIN3 ; Put your mission mods here dis is wat je nodig hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.