Davedavy Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Ik sta liever bij SA-MP, ook vooral omdat ik SA-MP veel gebruikersvriendelijk vind dan MTA. Ik irriteerde me altijd aan het feit dat Alt-Tab niet werkte in MTA, daarnaast kun je niet even snel kijken of een bepaalde server online is of een bepaald iemand ín die server is. Je moet eerst het hele spel opstarten. wuut, waneer de fock heb jij voor het laatst MTA gespeeld? de MTA:Race generatie? Die zoog ja. Want MTA KAN Alt-Tabben, in MTA KAN je serverlijst + spelers zien, in MTA hoef je niet het spel af te sluiten en weer opnieuw op te starten, enkel omdat je naar een andere server wilde. Eenmaal geladen = geladen met MTA, tot je het zelf opnieuw op start. De eerste indruk is nog altijd de belangrijkste, en zoals je ziet heeft MTA het bij die eerste indruk helemaal verknald bij mij. :O Wat vind jij er aan mta slechter uitzien dan samp? Alleen het menu van samp al... Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) De eerste indruk is nog altijd de belangrijkste, en zoals je ziet heeft MTA het bij die eerste indruk helemaal verknald bij mij. Eerste indruk = invalid nowadays. MTA 1.0 en hoger is zoveel anders dan wat jij waarschijnlijk gezien hebt, dat je het bijna een andere naam zou moeten geven. Oh, wacht, dat heeft het al: MTA Race > MTA:DM (MTA DM is altijd beta geweest) > MTA:SA 1.xx, en dat laatste is waar we nu mee leven. Dus, maak een nieuwe indruk zou ik zeggen Een andere eerste indruk. Oh en BTW: SA:MP heeft ook een eerste indruk gehad, met hun eerste versie. Die was nog slechter gemaakt dan m'n oma's achterwerk En nu is er een nieuwe SA:MP: De 0.3x, wat eigenlijk gewoon een compleet anders iets iets. Bewerkt: 5 december 2010 door Remi-X Reageren
keessie Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 ik speel sa-mp omdat vrienden van me dat ook spelen verder moet ik toegeven dat mta beter is nu we bezig zijn met een server vind ik het zonde om over te stappen Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 verder moet ik toegeven dat mta beter is nu we bezig zijn met een server vind ik het zonde om over te stappen MTA ondersteunt Pawn als je het goed doet Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Alleen (het kan aan mij liggen) mis ik wel een ingame speler lijst bij MTA. Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Ligt aan jou: Oh, en ja, je ziet het goed: MTA 1.1 ondersteunt 250 spelers ipv 128. Bewerkt: 5 december 2010 door Remi-X Reageren
Megadreams Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Daar inderdaad wel maar IN de server. Zoals in SA-MP waar je even op TAB klikt en je krijgt de spelerlijst. Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Aha, dat heb je ook in MTA. En niet zomaar 1: Hij is 100% scripted, en dus 100% aan te passen: Standaard scoreboard, ziet er niet uit, maar let op het volgende scoreboard. Enkel de verschillen in uiterlijk maken al duidelijk hoe groot de scripting mogelijkheid is. En dat alles zonder dat je server traag word. En de DX-Scoreboard, gemaakt met MTA's DirectX functies door Awwu. En ik zeg DirectX, dat betekent dat dit scoreboard ELK FRAME dat je maakt word updated. Ook zonder traag te worden. LUA snelheid ftw. [klik] Bewerkt: 5 december 2010 door Remi-X Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 volgens mij ligt het eraan wat je het eerst speel, ik had als eerste samp, laatst ben ik eens een keer MTA gaan spelen in een server (normaal gebruiktje ik alleen idd de map editor voor eigen samp server) en dat is heel anders, ik miste een aantal dingen zoals hierboven al genoemd de spelerlijst met TAB en alles ging met de F1 tm F12. en er zijn onwijs veel verschillende dingen die MTA wel weer goed heeft en SA:MP niet en andersom, maar ik ben van mening dat SA:MP beter en leuker is dan MTA. ik zal wel eens een middagje/avondje vrij maken en een tijdje mta gaan spelen, kijken hoe mij dat bevalt. daarbij wil ik wel zeggen dat ik niet overga naar MTA want dat is te anders en ik ga zeker niet over op MTA scripting want dat is volgens mij niet zo heel anders dan SA:MP scripting maar tog wel weer anders. (snappie???) Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) volgens mij ligt het eraan wat je het eerst speel Kwestie van wennen. Levensles #1, ook buiten GTA. en er zijn onwijs veel verschillende dingen die MTA wel weer goed heeft en SA:MP niet en andersom, maar ik ben van mening dat SA:MP beter en leuker is dan MTA. Alles wat SA:MP kan, kan MTA ook. Als MTA echt een hoog spelerlimiet per server had willen hebben, hadden ze op 2000 gezeten. Echt waar, het MTA-Team is daartoe in staat. Maar ik vind 250 spelers meer dan genoeg, aangezien je anders op elke vierkante meter in de weg word gezeten door een of andere AFK aap En andersom? Nou, niks. SA:MP heeft niks dat MTA niet heeft. En zowel, vertel het mij maar Ik weet nu al dat je stil valt. ik zal wel eens een middagje/avondje vrij maken en een tijdje mta gaan spelen, kijken hoe mij dat bevalt. Is goed, als mijn server af is en MTA 1.1 released is gaan wij even op mijn server En daarbij nodig ik iedereen die ook wel wil van harte uit Paar leuke dingetjes om alvast te weten: -Ingame Handling Editor: Edit je voertuig-handling ingame. -PortalGun: Ken je vast wel, die Cleo-Mod. Maar in mijn server staat een synched versie. , en zie hem. Ben hem btw nu aan het updaten voor beter gebruik en ook dat hij recht tegen muren aan staat.-GravityGun: ken je vast ook wel. Ook hiervan staat er in mijn server een synched versie. Bewerkt: 5 december 2010 door Remi-X Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) En andersom? Nou, niks. SA:MP heeft niks dat MTA niet heeft. En zowel, vertel het mij maar Ik weet nu al dat je stil valt. hehe volgens mij heeft MTA de nieuwe objecten nog niet en ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je ook geen huis in brand zetten met MTA Is goed, als mijn server af is en MTA 1.1 released is gaan wij even op mijn server En daarbij nodig ik iedereen die ook wel wil van harte uit is goed hier hou ik je aan, ik hoop dat je server bijna af is want ik ben van plan deze week al eens te gaan kijken, en zo te zien in je sig ben je bezig met stuntserver, parapapapaaaa Im lovin it edit: ik zag net je edit, ik weet niet wat het allemaal is, alleen die middelste (zeer nice trouwens) en dat gravitygun is dat zoiets dat je ergens op schiet dat daar dan je zwaartekracht heen gaat, dat is trouwens wel een groot voordeel van MTA, je kan punten zetten waar je zwaartekracht wil. Bewerkt: 5 december 2010 door Morph1 Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 hehe volgens mij heeft MTA de nieuwe objecten nog niet en ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je ook geen huis in brand zetten met MTA lol over custom objects gesproken.. Die hele track is door MTA geladen, dus geen van alle spelers moest die baan in zijn gta3.img zetten En vuur? Tja, tis maar net hoe je het wilt: Of je gebruikt particles, of je gebruikt de "createFire" functie. Dus ook dat heeft MTA, en zelfs nog beter ook. is goed hier hou ik je aan, ik hoop dat je server bijna af is want ik ben van plan deze week al eens te gaan kijken, en zo te zien in je sig ben je bezig met stuntserver, parapapapaaaa Im lovin it MTA 1.1 is nog niet af joh Er zijn nog een paar dingen dat ze willen veranderen/toevoegen/fixen in MTA 1.1. Een weekje is zelfs voor MTA wel errug haastig haha Maar natuurlijk kan je deze week al MTA testen, met MTA 1.0.4. Doe ik wel met je mee, dus stuur me een PM als je zin hebt. Reageren
Morph1 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 ja daar heb ik niet zoveel op te zeggen:P ik weet dat je hele vette parkours en tracks kan maken in MTA zoals in je filmpje. ik geef me mening wel als ik een tijdje mta heb gespeeld, ik denk dat ik morgenmiddag even ga spelen. Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Oh, en ja, je ziet het goed: MTA 1.1 ondersteunt 250 spelers ipv 128. SA:MP ondersteunt er 500. Reageren
Remi-X Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 en er zijn onwijs veel verschillende dingen die MTA wel weer goed heeft en SA:MP niet en andersom, maar ik ben van mening dat SA:MP beter en leuker is dan MTA. Alles wat SA:MP kan, kan MTA ook. Als MTA echt een hoog spelerlimiet per server had willen hebben, hadden ze op 2000 gezeten. Echt waar, het MTA-Team is daartoe in staat. Maar ik vind 250 spelers meer dan genoeg, aangezien je anders op elke vierkante meter in de weg word gezeten door een of andere AFK aap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.