Jump to content

Waarom zijn mensen onder de indruk van SA:MP?


Remi-X

Recommended Posts

Ik heb vroeger veel MTA: Vice City gespeeld en dat werkte in die tijd uitermate goed. Ik speel enkel SA:MP vanwege The Covesight Community maar buiten dat speel ik het niet. Ik hoor van veel mensen dat MTA veel beter werkt en leuker is om te spelen, alleen maakt het mij eerlijk gezegd niet zoveel uit. Ik weet niet echt wat nou de specifieke verschillen zijn. MTA kan misschien meer mogelijkheden bieden maar daarom hoeft het nog niet per se leuker te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Remi-X

    33

  • Morph1

    17

  • Megadreams

    6

  • Big Boss

    5

en ga niet zitten posten dat ik zuig of piet zuigt

hehe jij ben lang weggeweest :puh:.

de sfeer is hier aardig verbeterd.

Maar natuurlijk kan je deze week al MTA testen, met MTA 1.0.4. Doe ik wel met je mee, dus stuur me een PM als je zin hebt.

dan moet je er wel voor zorgen dat ik je weer een PM kan sturen, maar waarschijnlijk heb jij pm's uitgezet toen je wegging.

;)

Edit:

250e post :bier:

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat MTA veel volle 128 speler servers hebben.. Maar dan nog, als er 200 player support is zijn er maar zelden 200 spelers in de server. Is er 500 player support, zal er ook niet altijd een volle server zijn. Heb je 1000 player support, gaan er zeken weten 900 spelers op de server, maar ook hier weer word de 1000 niet snel geraakt. Simpelweg omdat mensen zo zijn :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet dat MTA veel volle 128 speler servers hebben.. Maar dan nog, als er 200 player support is zijn er maar zelden 200 spelers in de server. Is er 500 player support, zal er ook niet altijd een volle server zijn. Heb je 1000 player support, gaan er zeken weten 900 spelers op de server, maar ook hier weer word de 1000 niet snel geraakt. Simpelweg omdat mensen zo zijn :cab:

ik zou er dan juist in gaan, veel spelers betekend dat de server leuk is, anders ga je er niet in spelen. en als de server leuk is ga ik erin:P

en een groot verschil met MTA en SAMP is dit

MTA:

ik type roleplay : 5 servers

ik type RP : 5 servers

ik type stunt : 5 servers

ik type freeroam : 10 servers

SA:MP:

ik type roleplay : 57 servers

ik type RP : 304 servers

ik type stunt : 110 servers

ik type freeroam : 62 servers

oordeel zelf maar :bier:

edit: ik denk dat dat komt omdat MTA gewoon te veel scriptfuncties heeft en het dus in ieder geval al een stuk moeilijker maakt dan SA:MP scripten waardoor er meer server op samp komen.

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Oordeel zelf maar? Nergens een oordel voor nodig man. SA:MP heeft gewoon meer spelers, dus vind je het gek dat MTA minder servers heeft? :cab:

Die SA:MP spelers moesten eens weten wat ze missen D: lal kon't nie latuh

En teveel scriptfuncties? Als je het teveel vind, dan gebruik je ze toch niet allemaal? Of ben ik nou achterlijk?

Daarnaast is dit niet de reden dan mensen naar SA:MP komen. Reden 1 dat mensen naar SA:MP gingen was omdat MTA nog met DM bezig was toen SA:MP een DM versie uitbracht. Eentje die zoog alsof het met steentjes, wat stro en wat klei in elkaar was gezet, maar mensen wilde iets anders dan race, dus gingen er een aantal spelers SA:MP spelen.

SA:MP had toen dus een naam, San Andreas Multiplayer. En dat is wel het eerste waar je naar googled als je San Andreas met Multiplayer wilt, reden 2.

Toen kwam MTA met hun DM versie, die SA:MP al zo hard in de reet nam dat Kye ervan schrok. Dus nu komt de reden waarom SA:MP spelers ook bij SA:MP blijven: Kye's dictatuur. Ik weet niet of jullie het zien, maar als buitenstaander kan je zien wat Kye doet. Bij de eerste, de beste post waar het woordje MTA in voor komt, gebruikt Kye zijn oh-zo-mooie ban knopje. Weg post, niemand die het zag. Maar ik wel, en ik zie wat Kye doet.

Nou DAT is de reden waarom mensen SA:MP spelen, en ik heb totaal geen hekel aan SA:MP, integendeel, maar ik word wel pisnijdig om het feit HOE SA:MP devs&mods met de concurrentie om gaan, want dat is gewoon een grote dictatuur. En zeg nou zelf, 20.000 serieuse spelers in MTA, of een heel leger dat 20.000 mensen wilt uitbannen ENKEL OMDAT ZE EEN ANDERE MOD HEBBEN GEMAAKT MET MEER FUNCTIES? MIJN GOD!

Dat jullie het ook even weten. Sorry, maar dit feit moest er gewoon even uit.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of jullie het zien, maar als buitenstaander kan je zien wat Kye doet. Bij de eerste, de beste post waar het woordje MTA in voor komt, gebruikt Kye zijn oh-zo-mooie ban knopje. Weg post, niemand die het zag. Maar ik wel, en ik zie wat Kye doet.

Oh ja, en daarom staat het forum vol met topics over hoe je de nieuwe custom objects aan de MTA Map Editor toe kunt voegen .. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

joi rustig hey, ik noem alleen maar een paar feiten op en meteen word jij fkking boos :?

Ik word niet boos op jouw hoor :puh: Maar het liet me wel even herinneren aan die debiele Kye.

Oh ja, en daarom staat het forum vol met topics over hoe je de nieuwe custom objects aan de MTA Map Editor toe kunt voegen .. 0_0

Ken je een van (misschien wel swerelds) de beste mappers die actief was op het SA:MP forum? [RTS]SATAN. Hij is banned. Waarom? Hij zei dat hij een map met MTA had gemaakt, en er nog een klein probleempje in zat. Verklaar die eens voor me?

Daarnaast, nu geef je zelf een mooi faalpunt van SA:MP :7 Het MOET MTA gebruiken, maar het wil het niet. LOLOLOL :clown:

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Bij de eerste, de beste post waar het woordje MTA in voor komt, gebruikt Kye zijn oh-zo-mooie ban knopje. Weg post, niemand die het zag. Maar ik wel, en ik zie wat Kye doet.

Wel heel toevallig dat je eigen post uit mijn topic het woordje "MTA" bevat, maar dat je daar niet om verbannen werd noch dat de post verwijderd werd? 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Er is een verschil tussen "Heb je dat met de MTA Map Editor gemaakt?" en "Dit heb ik met de MTA Map Editor gemaakt, maar er was een foutje. Iemand een idee?" :puh:

EDIT: Ik heb even dat gedoe van Satan opgezocht. Kijk zelf, en beleef een wtf moment.

je snapt tog ook wel dat je nu onzin praat

kijk eens op het forum al die mensen die een map hebben gemaakt zijn echt niet gebanned

eerste beste link die ik kon vinden

http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=196821

Link to comment
Delen op andere websites

Klik link. Dan snap. Dan post.

Daarnaast is Seif ook banned. Dat was de grootste scripter van het SA:MP forum. Althans, dat zei z'n bijnaam die hij gekregen had. Reden weet ik helaas niet lol, maar hij is wel banned. Lijkt me stug dat zo'n befaamd iemand echt iets ernstigs doet.

Link to comment
Delen op andere websites

wie weet, lijkt mij raar als het zonder rede is en dan alsnog waarom zijn al die honderden andere mensen dan niet verbannen?

maar om terug te komen op waar dit topic over gaat

aangezien ik denk dat meeste mensen het spelen omdat er meer mensen zijn en dat is gezelliger dan die meer functies

het gaat om het "kloten" gewoon een beetje rondcrossen en schieten

daarbij zijn echt niet al die functies nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...