Jump to content

Waarom zijn mensen onder de indruk van SA:MP?


Remi-X

Recommended Posts

Echter moet ik hierin Remi-X volledig gelijk geven. Ik ben ook niet tegen SA-MP (ik speel het dan ook...) maar wat er dan op het forum gebeurd vind ik persoonlijk niet kunnen. Nadat ik een tijd geleden de onderschrift van Remi-X las over iets belachelijks dat SA-MP tegenover hem of andere mta'ers (ik weet niet meer wat) had gedaan heb ik een topic geopend dat ik hun gedoe rondom MTA enzo niet acceptabel vond. Wat was het resultaat? Een paar weekjes postban. Ze weten alleen niet dat ik daar 2 accounts heb...

P.S: En voor de gene die wisten dat ik aan San Andreas Online (SAO) bezig was. Ik was begonnen met dat project puur omdat ik kwaad was op SA-MP en ze net als MTA wilde verslaan. Echter ondanks dat alles goed ging met het maken van SAO hebben we het project stilgezet omdat ik SA-MP had vergeven. Maar nu dat ik dit lees... Ik denk dat ik mee ga werken aan MTA althans proberen. Puur omdat ik nu wil helpen MTA nog altijd SA-MP te doen ownen.

Bewerkt: door Megadreams
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Remi-X

    33

  • Morph1

    17

  • Megadreams

    6

  • Big Boss

    5

het gaat om het "kloten" gewoon een beetje rondcrossen en schieten

Haha, dat is bij mij een van de belangrijkste redenen waarom ik naar MTA ben gegaan :puh:

wie weet, lijkt mij raar als het zonder rede is en dan alsnog waarom zijn al die honderden andere mensen dan niet verbannen?

Aangezien jij waarschijnlijk een van de blinde fans bent(Niet slecht bedoeld, lees verder). Zoals ik al zei, ik zie het omdat ik erop let. En je moet erop letten om het te zien. Anders ontgaat het je ;)

Echter moet ik hierin Remi-X volledig gelijk geven. Ik ben ook niet tegen SA-MP (ik speel het dan ook...) maar wat er dan op het forum gebeurd vind ik persoonlijk niet kunnen. Nadat ik een tijd geleden de onderschrift van Remi-X las over iets belachelijks dat SA-MP tegenover hem of andere mta'ers (ik weet niet meer wat) had gedaan heb ik een topic geopend dat ik hun gedoe rondom MTA enzo niet acceptabel vond. Wat was het resultaat? Een paar weekjes postban. Ze weten alleen niet dat ik daar 2 accounts heb...

<3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb SA-MP gespeeld, omdat ik vroeger ook net als GTTO bij The Covesight Community zat. Ik heb SA-MP ervaren als een goede mod en ik heb nooit MTA gespeeld, dus daar kan ik ook niks over zeggen.

Maar Remi, ik vind wel dat je overdrijft over die updates, want GTA: SA wordt over het algemeen minder gespeeld en dus ook SA-MP en MTA, dus waarom dan nog updates vrijgeven als de doelgroep toch kleiner wordt?

By the way, wat doe je weer hier? smile2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gemiddeld aantal online spelers bij SA:MP is rond de 20.000, bij MTA slechts rond de 2500 tot 3000. Aardig groot verschil dus. Maar als ik gemiddeld 2500 spelers had, zou ik nog updates uit brengen. Gewoon omdat er waardering is voor je mod. Dus als ik 20.000 spelers gemiddel zou hebben, zou ik juist nog meer motivatie hebben.

Daarnaast ben ik zelf scripter, en kan dus weten dat 4 updates wel erg weinig is na 6 maanden tijd.

Oh, en MTA team is bezig met een MTA:IV mod, dus kwa popularity zijn ze wel up-to-date :puh:

Seks hebben. Oh, enne, wij hebben nog heel wat ongeinblokken in te halen, niewaar? :D

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Big Boss, er is een groot verschil tussen feiten en propaganda. Die site die jij post is gemaakt om mensen te laten zien wat Kye nu werkelijk voor figuur is. Feiten. En dus is het omgekeerd niet waar, want robhol heeft NOOIT zijn eigen mening op die site duidelijk gemaakt. Dus als je die site bezoekt, kan je je eigen mening nog maken. En dat is de reden waarom die site goed is. En geen schande van SA:MP maakt. Want SA:MP weet dat MTA gewoon te fair is om ook zo'n site te maken. Of zoiets. Ongeveer. Kom ff niet goed tot m'n zinnen :7

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Gemiddeld aantal online spelers bij SA:MP is rond de 20.000, bij MTA slechts rond de 2500 tot 3000. Aardig groot verschil dus. Maar als ik gemiddeld 2500 spelers had, zou ik nog updates uit brengen. Gewoon omdat er waardering is voor je mod. Dus als ik 20.000 spelers gemiddel zou hebben, zou ik juist nog meer motivatie hebben.

Maar waarom dan updates geven als de doelgroep toch steeds meer gaat krimpen?

Seks hebben. Oh, enne, wij hebben nog heel wat ongeinblokken in te halen, niewaar? icon_mrgreen.gif

Interesting.... clown.gif

Bewerkt: door Jesperkaj
Link to comment
Delen op andere websites

Maar waarom dan updates geven als de doelgroep toch steeds meer gaat krimpen?

En de doelgroep van MTA juist steeds groter word :clown: Geen geintjes, SA:MP krimpt omdat ze aan het falen zijn, lijkt me. Er zijn waarschijnlijk genoeg andere SA:MP spelers die dezelfde mening als mij hebben: 4 updates in 6 maanden, wtf. En een feit: MTA groeit nog elke dag.

Interesting.... clown.gif

:$

Link to comment
Delen op andere websites

En een feit: MTA groeit nog elke dag.

Laat ik dan even terugkomen op wat ik eerder al zei:

MTA is open source, en SA:MP niet. Daar zit het grote verschil. SA:MP wordt ontwikkeld door een klein besloten team.

Verwacht je soms iedere dag - of zelfs iedere week - een update als er maar 1 persoon aan de mod werkt?

Link to comment
Delen op andere websites

En dit is het zoveelste bewijs dat SA:MP en MTA spelers niet in vrede naast elkaar kunnen gamen. :7 Blijkt nogal moeilijk te zijn (Waarom? Geen idee).

Ik sta in deze strijd tussenin. Ik speel op dit moment zowiezo weinig GTA. Heel af en toe start ik MTA wel eens op, maar blijkbaar speel ik daar in alleen slechte servers want ik erger me er kapot aan (ik speel af en toe in Mr.Green en nog eentje waarvan ik de naam niet kan herinneren). Ik wordt continu van de baan gereden, respawn ik, krijg je weer niet genoeg snelheid om over een jump te gaan. Zit je dus lekker vast te wachten tot de ronde voorbij is. :7 Maar dat terzijde want het ligt aan de server ipv aan het spel. :puh: SA:MP speel ik daar in tegen wat vaker omdat daar mn favoriete server op zit.

Over deze discussie: MTA heeft veel functies en is gecompliceerder, maar minder spelers, SA:MP heeft weinig functies en simpel, maar heeft veel spelers. Blijkbaar houden mensen van simpele dingen. :puh: Veel meer woorden ga ik er niet aan vuil maken want dan krijg ik Remi op mijn kop. :puh:

Off topic (vraagje)

Waarom wil MTA niet dat ik mods heb. :( Ik heb mods geïnstalleerd en nu kan ik geen MTA meer spelen omdat hij dan gedetecteerd heeft dat ik mods heb, en dan mag ik dus niet spelen. -.- Hoe kan ik die melding omzeilen? Mijn mods ga ik niet verwijderen. :puh:

Nu ik er trouwens over nadenk, wat is überhaupt het punt van deze discussie? Meer spelers naar MTA trekken? Gaat je waarschijnlijk niet lukken door middel van zo'n topic op GTAForum. De beste manier hiervoor blijft naar mijn mening toch de speler zélf een mening laten vormen. Als ik reclames zie van "Gebruik niets anders, want dit is het beste" (kijkt naar de homepage van MTA - Ik kom het woord "best" al 3 keer tegen op 1 pagina. :puh:) heb ik al de neiging om het juist niet te gebruiken alleen al omdat dat er op staat. :cab:

Bewerkt: door Wanted
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast, nu geef je zelf een mooi faalpunt van SA:MP :7 Het MOET MTA gebruiken, maar het wil het niet. LOLOLOL :clown:

fout!

MTA is niet de enigste map editor voor samp op de hele wereld, mischien is het de beste maar zeker niet de enigste, ik weet niet precies welke er nog meer zijn maar ik geloof dat iemand hier op het forum, waarvan ik admin ben van zijn server en hem vaak hielp, een andere ingame map editor heeft gebruikt, ik zal het wel eens aan hem vragen welke dat was :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Verwacht je soms iedere dag - of zelfs iedere week - een update als er maar 1 persoon aan de mod werkt?

Ja. Als je even wat inzet toont lukt dat. En daarnaast, bewijst dit nog maar eens een stukje dictatuur: In je eentje werken :cab:

En dit is het zoveelste bewijs dat SA:MP en MTA spelers niet in vrede naast elkaar kunnen gamen. :7 Blijkt nogal moeilijk te zijn (Waarom? Geen idee).

Precies het punt waar ik gefrustreerd door raak. 100% van de MTA spelers heeft geen hekel aan SA:MP, maar 99% van de SA:MP spelers wel aan MTA. En dat ergert mij, en wekt mij alleen maar op om net zo kinderachtig te doen en zelf een topic te starten. Alleen, dit topic gaat niet over MTA&SA:MP, maar alleen over SA:MP, waar blijkbaar wat MTA stuff naar voren komt :puh:

Over deze discussie: MTA heeft veel functies en is gecompliceerder, maar minder spelers, SA:MP heeft weinig functies en simpel, maar heeft veel spelers. Blijkbaar houden mensen van simpele dingen. :puh: Veel meer woorden ga ik er niet aan vuil maken want dan krijg ik Remi op mijn kop. :puh:

Nehee! :( Ik heb al verteld waarom SA:MP meer spelers heeft :puh: Simpelweg door de naam, en ze blijven bij SA:MP door propaganda van Kye.

Off topic (vraagje)

Waarom wil MTA niet dat ik mods heb. :( Ik heb mods geïnstalleerd en nu kan ik geen MTA meer spelen omdat hij dan gedetecteerd heeft dat ik mods heb, en dan mag ik dus niet spelen. -.- Hoe kan ik die melding omzeilen? Mijn mods ga ik niet verwijderen. :puh:

Anti-Cheat. Als jij andere voertuigen of maps in je spel hebt staan, kan je daarvan een voordeel voor jezelf maken wat niet eerlijk is. Daarom heeft MTA een anti-cheat gebouwd. Maar de Anti-Cheat is uit te zetten, PB me even als je wilt weten hoe.

>>> Door VWO-er: Dus ook niet via PB!<<< Dus wel. Lees mijn volgende post.

Nu ik er trouwens over nadenk, wat is überhaupt het punt van deze discussie? Meer spelers naar MTA trekken? Gaat je waarschijnlijk niet lukken door middel van zo'n topic op GTAForum. De beste manier hiervoor blijft naar mijn mening toch de speler zélf een mening laten vormen. Als ik reclames zie van "Gebruik niets anders, want dit is het beste" (kijkt naar de homepage van MTA - Ik kom het woord "best" al 3 keer tegen op 1 pagina. :puh:) heb ik al de neiging om het juist niet te gebruiken alleen al omdat dat er op staat. :cab:

Niet bepaald. Ik wil gewoon weten waarom mensen nog steeds onder de indruk van SA:MP zijn, en ondertussen zit ik op 99% van de reacties te reageren met hun ongelijk. Daarnaast, bewijs jij dan het tegendeel van heet woordje "Best" :7

Al zou ik het niet erg vinden om wat meer respect voor MTA te krijgen. Want er is nu echt totaal geen respect voor, terwijl ik dat wel grotendeels heb voor SA:MP. Jammer alleen van Kye, want voor hem heb ik geen respect.

MTA is niet de enigste map editor voor samp op de hele wereld, mischien is het de beste maar zeker niet de enigste, ik weet niet precies welke er nog meer zijn maar ik geloof dat iemand hier op het forum, waarvan ik admin ben van zijn server en hem vaak hielp, een andere ingame map editor heeft gebruikt, ik zal het wel eens aan hem vragen welke dat was :puh:

Ja, maar die word maar door 1 iemand op de wereld gebruikt. Misschien 2. Voor de rest gebruiken ze allemaal de MTA map editor.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Precies het punt waar ik gefrustreerd door raak. 100% van de MTA spelers heeft geen hekel aan SA:MP, maar 99% van de SA:MP spelers wel aan MTA. En dat ergert mij, en wekt mij alleen maar op om net zo kinderachtig te doen en zelf een topic te starten. Alleen, dit topic gaat niet over MTA&SA:MP, maar alleen over SA:MP, waar blijkbaar wat MTA stuff naar voren komt :puh:

hier ben ik het niet helemaal me eens

ik zie nou niet echt mensen klagen over mta

en je weet zo zeker dat 99% dat wel heeft?

dus er valt denk ik weinig te ergeren

Link to comment
Delen op andere websites

ok ga ik ga ff niet meer zoveel quoten want jwz denk wel waar ik het over heb en heb nog heel wat huiswerk te doen voor morgen duzz.

ten eerste heeft zeker geen 99% van alle samp spelers een hekel aan MTA de meeste hebben het zelfs nodig en vinden het handig, als jij het niet op die mannier bekijkt ben ik in ieder geval iemand uit die 1%

en als Samp zo bekend is door de naam, waarom heeft MTA dan die naam (Multi Theft Auto) gekozen?

en kye werkt geloof ik niet in zijn eentje. bewijs : we hope you enjoy this update. (bron sa-mp.com)

hehe nu krijg ik waarschijnlijk een reacie van remi-X, : nog erger, 6 nieuwe functies in 6 maanden door meer dan 1 persoon :puh:

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

hier ben ik het niet helemaal me eens

ik zie nou niet echt mensen klagen over mta

Nja, ik houd van overdrijven :7 Maar dan nog, ik ken een hoop mensen die MTA niet willen proberen omdat het simpelweg geen SA:MP is. Das toch raar, om onnodige vooroordelen te maken?

en als Samp zo bekend is door de naam, waarom heeft MTA dan die naam (Multi Theft Auto) gekozen?

Moet je niet aan mij vragen :{

MTA bestond al in 2003, en was dus vele jaren eerder dan SA:MP. En MTA is gemaakt door een Nederlander, en Nederlanders hebben originele namen lol :puh: Nee, naamkeuze weet ik echt niet. Maar MTA klinkt wel professioneler, misschien dat dat de reden is.

Al dwalen we nu wel af van de topictitel :puh: Maakt niet uit, want daar heb ik eigenlijk al een antwoord op: Niet :7

Anti-Cheat. Als jij andere voertuigen of maps in je spel hebt staan, kan je daarvan een voordeel voor jezelf maken wat niet eerlijk is. Daarom heeft MTA een anti-cheat gebouwd.

>>> Door VWO-er: Dus ook niet via PB!<<<

Oh enneh, VWO-er, dat is dus een irriterende edit. MTA = oneindige mogelijkheid, onthoud dat even. En MTA weet dat feit te behouden: Anti-Cheat is in je eigen server uit te zetten. Maar dat zou een lap offtopic tekst zijn in dit topic, dus vandaar een PB. En als het betreft een hack zou gaan, zou de Anti-Cheat niet werken, en faalt het systeem dus. Maar alles wat faalt, probeert MTA te vermijden. Dus deze Anti-Cheat werkt wel degelijk, en zal hem dus geen hacks kunnen geven.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...