Jump to content

Waarom zijn mensen onder de indruk van SA:MP?


Remi-X

Recommended Posts

Al dwalen we nu wel af van de topictitel :puh: Maakt niet uit, want daar heb ik eigenlijk al een antwoord op: Niet :7

over die 4 nieuwe functies in 6 maanden zijn zelfs spelers van samp niet onder de indruk, maar Samp blijft leuk, SA-MP is net een spel dat je nieuw in de winkel heb gekocht, je koopt het, je speelt het omdat je het uit wilt spelen, en als het je verveelt zoek je weer een nieuw spel. alleen is het probleem met samp dat er zó veel servers zijn dat het eigenlijk nooit verveelt.

en wat me ook opviel in de 3 dagen dat ik MTA heb gespeeld (vooral de Party & co server) is dat de sfeer van de spelers heel anders is, als je nieuw bent in MTA wordt er bijna niet gereageerd op de vragen die je in de chat stelt, zoals ik al 3 dagen lang heb lopen vragen hoe je nou eigenlijk die geluidjes doet, en het enigste wat ik terug krijg is "NEWB :S"

en nog steeds weet ik dus niet hoe je die geluidjes doe :S

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Remi-X

    33

  • Morph1

    17

  • Megadreams

    6

  • Big Boss

    5

over die 4 nieuwe functies in 6 maanden zijn zelfs spelers van samp niet onder de indruk, maar Samp blijft leuk, SA-MP is net een spel dat je nieuw in de winkel heb gekocht, je koopt het, je speelt het omdat je het uit wilt spelen, en als het je verveelt zoek je weer een nieuw spel. alleen is het probleem met samp dat er zó veel servers zijn dat het eigenlijk nooit verveelt.

lal, je kan schieten, je kan doodgaan. En nog een paar dingen, met maar 400 functies. Mij verveelt dat, maar dat ben ik, en daar ging het nu even niet om

en wat me ook opviel in de 3 dagen dat ik MTA heb gespeeld (vooral de Party & co server) is dat de sfeer van de spelers heel anders is, als je nieuw bent in MTA wordt er bijna niet gereageerd op de vragen die je in de chat stelt, zoals ik al 3 dagen lang heb lopen vragen hoe je nou eigenlijk die geluidjes doet, en het enigste wat ik terug krijg is "NEWB :S"

en nog steeds weet ik dus niet hoe je die geluidjes doe :S

Vaag, ik krijg wel serieus antwoord.

Link to comment
Delen op andere websites

ok ik zal het nog wel eens proberen, morgen waarschijnlijk.

haha, heb eigenlijk al best veel gescholden en boos gedaan op het forum en nog steeds is warn status 0% :puh:

ik ga nu effe in MTA, kijken of ik erachter kan komen hoe ik die geluidjes kan doen.

ik weet nu hoe de geluidjes moeten (er was wel ten minste 1 aardig persoon maja) en wat ik heel erg vervelend vind in MTA, dat je het niet op pauze kan zetten. ik was leuk aan het racen en toen riep me moeder voor het eten, al druk je op escape dan zie je alleen het menu maar kan je wel doodgaan enzo.

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Een 1.1 server ja, dus geen 1.0.4 server. 1.0x clienten kunnen niet op 1.1x servers connecten.

ok dan download ik de nieuwe MTA wel effe en dan kan jij mij effe je ip pmmen (mag niet posten vanwege reclame maken :S)

edit: als ik weet waar ik het kan downloaden XD

Bewerkt: door Morph1
Link to comment
Delen op andere websites

Een 1.1 server ja, dus geen 1.0.4 server. 1.0x clienten kunnen niet op 1.1x servers connecten.

ok dan download ik de nieuwe MTA wel effe en dan kan jij mij effe je ip pmmen (mag niet posten vanwege reclame maken :S)

edit: als ik weet waar ik het kan downloaden XD

Kan niet, je moet het zelf helemaal compilen zoals remi-x deed.

Link to comment
Delen op andere websites

*Wat Ryden voor me deed*

Ondertussen heb ik gewoon al een nightly, dus die custom build is al niet van toepassing.

De allernieuwste nightlys van MTA kan je hier vinden. Moet je daarna even de nieuwste data installeren. Zodra je dat hebt, kan je mijn server met gemak vinden :7

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Leuke vraag dus. Tijdje niet meer op dit forum geweest, maar het leek me toch een geschikte plek om het te vragen :puh:

SA:MP heeft in augustus 0.3b released, en nu komt er dus een 0.3c aan. Na deze 6 maanden zijn er dus 4 nieuwe functies aangekondigd. Maar wtf, 4 nieuwe functies in 6 hele maanden en dan nog niet eens een stable release hebben? Dat is echt achterlijk. Ik mag dan een liefde voor MTA hebben, aangezien zij vrijwel elke dag of elke week iets nieuws hebben, dus ik zou wel eens willen horen wat SA:MP nou speciaal maakt.

Want ik ben van mening dat MTA beter is. Oh wacht, das een feit. Opnieuw. Ik ben van mening dat ik MTA leuker vind. En daar heb ik argumenten voor. Nou wil ik dus wel eens jullie argumenten voor SA:MP weten. Geen moeilijke vraag, maar ik zie maar al te vaak dat er niet serieus op dit soort dingen gereageerd word. Dus, als je reageert: Geef een duidelijke mening met goed onderbouwde argumenten, en ga niet zitten posten dat ik zuig of piet zuigt. Want de enige die zuigt is nog altijd m'n vriendin. Oh wacht, das privé :puh:

Zou dus leuk zijn als dit topic netjes blijft :)

SA:MP heeft veel meer spelers, een kans van slagen op een server is dus ook veel groter.

Als als je dan eindelijk nummerplaten en auto deuren etc. kan besturen dat is erg handig voor RP(G) servers.

Heb MTA meerdere keren gespeeld, de Race versie (1.1.2) vond ik nog wel leuk op Nederlandse servers, maar werd na tijdje ook saai.

Ik krijg de nieuwe MTA helemaal niet aan de praat hier, en je moet ook nog registreren, en je moet vaak server files downloaden, of een hele tutorial volgen op servers, en ook nog weinig spelers, nee dank u.

Bewerkt: door D-V-D-K
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...