Jump to content

Waarom zijn mensen onder de indruk van SA:MP?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

--> Hele lijst va opmerkingen <--

En daar kan ik juist niet tegen, een MTA gassie die zegt dat SA:MP slecht is en MTA beter en dat iedereen ongelijk heeft die dat niet vind.

Komop zeg, SA:MP geeft geen problemen met MTA, het zijn alleen de MTA-gozers die SA:MP blijven uitschelden omdat ze "minder functies" hebben, ze kunnen er gewoon niet tegen dat wij meer spelers hebben en succesvoller zijn.

De meeste SA:MP spelers hebben geen hekel aan MTA, maar degene die dat wel hebben dat komt omdat bijna alle MTA-spelers zeggen dat SA:MP zuigt etc. etc. net zoals ik hierboven al heb opgemerkt.

Kye doet propaganda? hmm, vertel eens? waarom zou een multiplayer mod maken propaganda zijn?

Het enigste wat ik vind waar jij gelijk in hebt dat ze er een half jaar over doen voor 4 functies, als je 20.000 spelers hebt zou je toch wel wat meer inzet verwachten..

Ik heb het gevoel alsof ze beetje zo denken:

"Wij werken er alleen aan als we zin hebben, ook al hebben we 20.000 spelers boeit ons niet, ga dan weg ofzo".

Bewerkt: door D-V-D-K
  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

33

• Morph1

17

• Megadreams

6

• Big Boss

5

Geplaatst:

Ik krijg de nieuwe MTA helemaal niet aan de praat hier, en je moet ook nog registreren, en je moet vaak server files downloaden, of een hele tutorial volgen op servers, en ook nog weinig spelers, nee dank u.

Hmm? Geduld ftw?

En daar kan ik juist niet tegen, een MTA gassie die zegt dat SA:MP slecht is en MTA beter en dat iedereen ongelijk heeft die dat niet vind.

Komop zeg, SA:MP geeft geen problemen met MTA, het zijn alleen de MTA-gozers die SA:MP blijven uitschelden omdat ze "minder functies" hebben, ze kunnen er gewoon niet tegen dat wij meer spelers hebben en succesvoller zijn.

En waarom bant Kye dan SATAN als hij enkel zegt: "Raar, in de MTA Map Editor werkte mijn map wel correct."? Nee, ik scheld SA:MP niet uit. Ik lach ze uit. Kom jij eens in e IRC van MTA, dan ga ik eens in de IRC van SA:MP. Jij gaat praten over SA:MP, ik over MTA. Gaan we kijken wie als eerst gebanned word zonder waarschuwing.

SA:MP slecht is en MTA beter en dat iedereen ongelijk heeft die dat niet vind.

Ik heb dat nog geen ENKELE keer in dit topic gedaan. Zowel, quote dat eens voor mij. Ik geef hier enkel feiten, geen meningen. En ja, ik ben weer een MTA gassie die dat whinen om SA:MP. En wel om een reden. Alsof die je nog niet duidelijk was.

De meeste SA:MP spelers hebben geen hekel aan MTA, maar degene die dat wel hebben dat komt omdat bijna alle MTA-spelers zeggen dat SA:MP zuigt etc. etc. net zoals ik hierboven al heb opgemerkt.

True MTA spelers zullen nooit zeggen dat SA:MP zuigt. We confronteren jullie alleen maar met harde feiten, elke keer weer. Vooral op Youtube. Komt er ene Jan aan met een comment "MTA SUX SAMP WIN". Denk ik echt van, argumenten pl0x? Geen reactie. Want die heeft hij dan blijkbaar niet. Komt Piet gelukkig nog aan, met het argument dat SA:MP meer spelers heeft. Ja, dat wisten we al, en we weten ook waarom. Maar mensen zijn schapen: Als er een over het hek gaat, volgen de anderen. Dus technisch gezien is dit een vals argument.

Kye doet propaganda? hmm, vertel eens? waarom zou een multiplayer mod maken propaganda zijn?

Read again.

Geplaatst:

dat Kye zo "slim" is om de naam San Andreas MultiPlayer te bedenken is totaal geen propaganda. en mischien heeft Kye SATAN wel verbannen om de naam. ik maak wel een account op de sa-mp forums en dan ga ik een topic openen: "who thinks MTA is better than Samp???" dan komen alle vragen boven water. bant Kye echt iedereen die zegt dat MTA beter is of mensen die eraan twijfelen. krijgen we echt mensen die gaan schelden op mij omdat ik vraag of MTA misschien beter is?? we zullen zien, maar nu ga ik eerst eten :puh:

Geplaatst:

en mischien heeft Kye SATAN wel verbannen om de naam.

LOL, dat is pas redelijk! :duh:

ik maak wel een account op de sa-mp forums en dan ga ik een topic openen: "who thinks MTA is better than Samp???" dan komen alle vragen boven water. bant Kye echt iedereen die zegt dat MTA beter is of mensen die eraan twijfelen. krijgen we echt mensen die gaan schelden op mij omdat ik vraag of MTA misschien beter is?? we zullen zien, maar nu ga ik eerst eten :puh:

That's pretty fucking awsum, stuur me link als je er een hebt :puh:

registration complete : Mr.Freddy58

Your account has been activated but you are currently in the moderation queue to be added to the forum.

en hij is er :puh: :klikje voor antwoorden :D

Holy Shit!!!

ik las nog geen 20 seconden nadat ik hem had geopent een reactie : "and Why is this here???"

dus ik wil reageren : "because i just want to know...", wil ik hem plaatsen "invalid link followed" ik ga terug naar het forum waar je dus de topics kan zien. hij is binnen een minuut verwijderd, eens even kijken hoe het er met mijn account aan toe gaat. XD

hmm ik kan wel nog gewoon topics aanmaken.

Bewerkt: door Morph1

whahahaha XD

Dear Mr.Freddy58,

You have received an infraction at SA-MP Forums.

Reason: Spammed Advertisements (New User or Bot)

-------

-------

This infraction is worth 10 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

All the best,

SA-MP Forums

spammed advertisements. WTF het was mijn eerste fkking topic en eerste post. hoe kan het dan spammend zijn.

ik ga proberen nieuwe topic aan te maken, krijg ik dit XD:

You have been banned for the following reason:

Registered only to post your MTA stuff

Date the ban will be lifted: 15/01/2011, 07:00 PM

ik vraag alleen wie denkt dat mta beter is, ik zeg niet dat ik dat zelf vind XD.

verzonden via de link "Contact us" onderaan de forums:

i want to ask why i'm banned, i only opened a topic named "Who thinks MTA is better than samp". look at the reason :

You have received an infraction at SA-MP Forums.

Reason: Spammed Advertisements (New User or Bot)

how do you meen Spammed, it was my first and only topic and even my first and only post. and (new user)... so if i was longer on the Forum i wouldn't get the ban.

and i have more, when i was trying to see if i realy can't open threats i got this :

You have been banned for the following reason:

Registered only to post your MTA stuff

OMG that's a whole different reason. and that reason is TOTAL BULLSHIT. i haven't even posted anything of MTA, i just asked a question because i think both are good, so i wanted to know how other people think about this. but if you keep banning people who only say one time "MTA" than i have only one answer.

-Mr.Freddy58

Bewerkt: door Morph1
Geplaatst:

Ik ben persoonlijk zelf nu meer gehecht aan MTA. Vooral aan de DD/DM servers die ik zelfs naar sa-mp wil brengen. (al moet ik dan zelf functies scripten die je niet standaard in sa-mp hebt als in MTA...). Ik ben er al mee bezig. (vooral op mensen naar mta te lokken aangezien we daar ook een server openen met betere maps. :engel:)

Geplaatst:

Aah leuk een MTA vs SA:MP discussie...

Om even de openingsvraag te beantwoorden: SA:MP heeft geen team meer, meer 1 lid die ontwikkeld. Geen wonder dat er maar 4 features in 6 maanden verschijnen, echter mag het wel een wonder zijn dat er uberhaupt nog nieuwe releases verschijnen. Menigeen die het na 6 jaar werken aan verschillende mods het wel voor gezien houdt.

De populariteit van SA:MP is trouwens ook wel verklaarbaar, ze waren er immers al eerste. Ja, MTA:Race kwam eerder uit, maar een DM release van MTA verscheen pas 2 jaar na SA:MP.

De basis van SA:MP is trouwens nagenoeg hetzelfde als 0.1 (dit als reactie op je comment dat SA:MP compleet veranderd is), tuurlijk zijn er verbeteringen als het streaming gebeuren enz.

Ten slotte nog robhol, compleet niet serieus te nemen en ja, kye gedraagt zich als een dictator... ach zijn recht zullen we maar zeggen. Je bent immers niet verplicht om zijn mod te spelen. Ook zijn gedrag tegenover MTA is te verklaren, hij stond immers aan de wieg van MTA:Blue (de engine waarop alle GTA:SA releases draaien) en een bedankje van het MTA Team, ho maar. Alleen een "Kye sucks" was te vinden binnen de eerste MTA:DM release...

• 2 maanden later...

Multi Theft Auto? Dude, in de naam van alle namen die er op de wereld bestaan, wat voor ^#$!@#% kansloze naam is dat.

Neem gewoon een chille, simpele, passende naam, zoals San Andreas Multiplayer?

Ownee, die was al in gebruik natuurlijk.

PS: Let niet op tijd van post :7

Bewerkt: door coolnniek9

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...