Jump to content

Wil niet meer starten na herinstallatie EFLC


hubke

Recommended Posts

Ik heb EFLC 6 maanden gespeeld op mijn PC onder windows XP (AMD Phenom 6850 triple core 2,3 GHz met NVIDIA 9800 grafische kaart met 1gig geheugen en 6 gig RAM. Heb gisteren windows 7 geinstalleerd (home premium). Vervolgens EFLC opnieuw geinstalleerd. Het installeren geeft geen problemen, alle checks gaan OK. Als je daarna op de launch EFLC button drukt, denkt de PC even na (3 seconden), het launch window verdwijnt, om vervolgens een leeg scherm te tonen. Er gebeurt verdwer niets, er wordt geen process opgestart, PC is normaal te gebruiken, maar geen EFLC.

Iemand enig idee wat hier fout gaat?

>>> Door Asphalt: Let volgende keer even op in welk forum je iets post. Dit is het Liberty City Stories forum, niet dat van Episodes from Liberty City. Bij deze verplaatst.. :) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Yep, ik ben de enige gebruiker en ben administrator.

Zelf al ben je administrator, dan nog kan er iets misgaan. Druk dus even met je muisknop op LaunchEFLC.exe en klik op Als administrator uitvoeren.

Wat ook wel eens kan werken is de nieuwste patch installeren, mocht je dit nog niet gedaan hebben. Hij is hier te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem blijft bestaan.

Als ik het programma opstart met de functie 'als administrator uitvoeren' (dank voor de tip) wordt er wel een een check gestart of ik het programma niet voor de launch date opstart (dat gebeurde eerste niet). Vevolgens gebeurt er weer niets. Ook het installeren van de patch brengt daar geen verschil in.

In de diverse systeemlogs zijn ook geen meldingen terug te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...