The Truth Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Kan iemand mij helpenj met ice kold killa, ik heb al in de walktrough gekeken maar dat helpt mij niks, het lukt mij niet om Jizzy te pakken te krijgen, is er mischien iemand die een goede manier weet om hem te achtervolgen of al eerder te vermoorden ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Voor je binnen gaat, schiet je al zijn banden kapot en beschadig je de auto tot er zwarte rook uitkomt. Als hij nu vlucht hoef je maar een paar schoten af te vuren en de auto zal al branden. Bewerkt: 29 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta hond Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Voor je binnen gaat, schiet je al zijn banden kapot en beschadig je de auto tot er zwarte rook uitkomt. Als hij nu vlucht hoef je maar een paar schoten af te vuren en de auto zal al branden. dank je ik heb hem gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 je kan ook als hij langs het water rijdt zo hard beuken dat hij het water inkomt of je kan em langs een meur beuken dat hij omkiept ( zo dee ik et ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.