MrIndependent Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Mijn PS3 had voorheen altijd NAT-type 2 en nu de laatste dagen doet mij router iedere x vaag en moet ik hem telkens resetten om hem weer goed te krijgen. Ik kreeg vanochtend een Ip adres conflict melding op de PC mijn ps3 veranderd constant van IP en gaat dus vaak op het IP van mijn pc wat moet ik doen om het weer goed te krijgen? Bewerkt: 5 december 2010 door MrIndependent Reageren
Pesimist Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Mijn PS3 had voorheen altijd NAT-type 2 en nu de laatste dagen doet mij router iedere x vaag en moet ik hem telkens resetten om hem weer goed te krijgen. Ik kreeg vanochtend een Ip adres conflict melding op de PC mijn ps3 veranderd constant van IP en gaat dus vaak op het IP van mijn pc wat moet ik doen om het weer goed te krijgen? 1.Trek alle kabel's er uit,stop de kabel's er weer in. 2.Toen ik dat had gaf ik de ps3 een klap en hij deet het weer XD Reageren
MATHIJS Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 je kan je IP op Ps3 ook veranderen en dan blijft hij dat IP houden Reageren
MrIndependent Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2010 je kan je IP op Ps3 ook veranderen en dan blijft hij dat IP houden Klopt maar dan moet je ook subnetmasker en alles invullen en die weet ik allemaal niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.