Jump to content

Draait Just Cause 2 op deze computer?

Recommended Posts

Geplaatst:

Rapport van *************'s computer

Uitgevoerd op 5-12-2010, 14:02:33

[table=border] computer.gifComputer|Fabrikant:|System manufacturer  

|Computermodel:|P5K  

|Computernaam:|PC-VDW (in werkgroep @HOME)  

|Systeemtype:|x86 (32-bits) systeem  

empty.gif   

motherboard.gifMoederbord|Fabrikant:|ASUSTeK Computer INC.  

|Model:|P5K  

|BIOS Fabrikant:|American Megatrends Inc.  

|BIOS Model:|BIOS Date: 07/03/07 10:01:10 Ver: 08.00.12, versie 0603   

|Aansluitingen:|PCIEX16_1 (Vrij), PCI_1 (Vrij), PCI_2 (Vrij), PCI_3 (Vrij), PCIEX1_1 (Vrij), PCIEX16_2 (Vrij)  

|Poorten:|PS/2 Keyboard (Toetsenbord), USB1_2 (USB), USB3_4 (USB), GbE LAN (Netwerk), AUDIO (Audio), COM 1 (Serieel), Audio Line Out1 (Audio), Audio Line Out2 (Audio), Audio Line Out3 (Audio), Audio Line Out4 (Audio), Audio Line Out5 (Audio), Audio Line Out6 (Audio), SPDIF_OUT (Audio), IE1394_1 (FireWire), IE1394_2 (FireWire), SATA1 (8251 Compatibel), SATA2 (8251 Compatibel), SATA3 (8251 Compatibel), SATA4 (8251 Compatibel), F_ESATA (8251 Compatibel), SATA_E2 (8251 Compatibel), PRI_IDE (8251 Compatibel), USB5_6 (USB), USB7_8 (USB), USB9_10 (USB), USB11_12 (USB), FLOPPY (Geen), CD (Audio), AAFP (Audio), FP_AUDIO (Audio), CPU_FAN (Geen), PWR_FAN (Geen), CHA_FAN1 (Geen), CHA_FAN2 (Geen)  

empty.gif   

processor.gifProcessor|Model:|Intel® Core2 Duo CPU E6550 @ 2.33GHz (Dual Core)  

|Kloksnelheid:|1998 MHz  

|Socket & Cache(s):|LGA775, 4096 KB L2 Cache  

empty.gif   

memory.gifGeheugen|Grootte:|2046 MB RAM  

|Type(s):|1024 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM), 1024 MB RAM (DDR2-800 PC2-6400 400 MHz, DIMM)  

empty.gif   

harddisk.gifHardeschijf|Bestandstype(s):|NTFS (C:), NTFS (D:), NTFS (E:)  

|Grootte:|465,76 GB (264,74 GB (C:) + 100,68 GB (D:) + 100,34 GB (E:) )  

|Vrije ruimte:|272,78 GB (112,13 GB (C:) + 67,04 GB (D:) + 93,61 GB (E:) )  

empty.gif   

drives.gifStations|Type(s):|A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: Lokale vaste schijf, E: Lokale vaste schijf, F: Onbekend, G: Onbekend  

|Model(len):|A: Onbekend, C: WDC WD5000AADS-00L4B1 ATA Device IDE, F: HL-DT-ST DVD-ROM GDR-H30N SCSI CdRom Device, G: HL-DT-ST DVDRAM GSA-H62N ATA Device  

empty.gif   

soundcard.gifGeluidskaart|Fabrikant:|ATI  

|Model:|ATI Function Driver for High Definition Audio - ATI AA01  

empty.gif   

videocard.gifVideokaart|Model:|ATI Radeon HD 2600 XT  

|Beeldprocessor:|ATI display adapter (0x9588)  

|Geheugengrootte:|512 MB VRAM  

|Stuurprogramma:|atiumdag.dll,atidxx32.dll,atidxx64,atiumdva.cap,atiumd64,atiumd6a,atitmm64, versie 8.01.01.921  

empty.gif   

display.gifBeeldscherm|Fabrikant:|(Standaardbeeldschermtypen)  

|Model:|Algemeen PnP-beeldscherm  

|Schermresolutie:|1680x1050 (Breedbeeld 16:10 WSXGA+)  

|Kleurdiepte:|32-bits  

|Frequentie:|59 Hz  

empty.gif   

mouse.gifMuis|Fabrikant:|(standaardsysteemapparaten)  

|Model:|USB-HID  

|Aantal knoppen:|2  

|Aansluiting:|USB  

empty.gif   

keyboard.gifToetsenbord|Model:|Standaard-PS/2-toetsenbord  

|Type:|Uitgebreid (101 of 102 toetsen)  

|Functietoetsen:|12  

empty.gif   

networkcard.gifNetwerkkaart|Model(len):|Attansic L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller (Ethernet 802.3)  

|Adressen:|IP: 192.168.1.2, MAC: 00:1D:60:A2:5B:9C, DHCP: 192.168.1.1  

empty.gif   

directx.gifDirectX|Versie:|10.1  

empty.gif   

operatingsystem.gifBesturingssysteem|Naam:|Microsoft® Windows Vista™ Home Premium   

|Versie:|6.0.6001  

|Service Pack:|Service Pack 1     [/table]

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

Zo nee: wat moet ik doen om het wél te laten werken?

Geplaatst: (bewerkt)

moet lukken cpu is voldoende voor het spel heb zelf iets soortgelijks.

video kaart zal ook wel lukken hij staat zelfs bij de systeemeisen genoemd alleen als minimum.

ik zal het spel niet laten liggen!!!.

Bewerkt: door dos
Geplaatst:

Ik heb de demo gedownload, maar deze haakt heel erg.. Ik kan niet fatsoenlijk mikken en autorijden. Ik heb alle settings al op zijn laagst, wat kan ik doen?

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk het wel maar niet op extra high

@hierboven

installeer es het programma game booster. dat sluit dingen in je pc af die overbodig zijn

Bewerkt: door iefen
Geplaatst:

The fuck! Het is alleen maar trager geworden.. Als ik een game probeer te starten opent hij allemaal programma's!? :bonk:

Hoe kan ik mijn pc resetten? Gewoon alle programma's eraf flikkeren behalve 't besturingsprogramma..? Heeft dit nog andere gevolgen? Kan ik dan nog internetten? Heb ik dan nog word?

Geplaatst:

Als je een OEM pc hebt (dus van een merk) krijg je vaak een CD'tje welke een recovery disk heet, of ze maken een onzichtbare partitie aan op je harde schijf, waar ook een soort van recovery disk op staat. Of allebei. Je had ook beter geen programma als Game Booster moeten downloadden, het zou toch geen grote snelheidsboost gegeven hebben...

Maarja, bij een recovery disk/partitie wordt je pc "gereset" naar de standaardwaardes van hoe je hem kreeg. Je kan ook je pc formatteren (dus alles weghalen) en een nieuwe versie van Windows installeren.

Geplaatst:

Als je een OEM pc hebt (dus van een merk) krijg je vaak een CD'tje welke een recovery disk heet

Die heb ik nog wel ergens liggen, worden microsoft office & IE er dan ook afgegooid?

Geplaatst:

IE niet, dat zit standaard in Windows en krijg je er ook niet zo makkelijk uitgesloopt. Office hangt af van de staat waarin je je pctje kreeg.

Geplaatst:

IE niet, dat zit standaard in Windows en krijg je er ook niet zo makkelijk uitgesloopt. Office hangt af van de staat waarin je je pctje kreeg.

Okee, ik stelde mijn vraag eigenlijk verkeerd.. Ik wou weten of die programma's behouden bleven :clown: .

Overigens valt mijn pc regelmatig uit, maar alleen wanneer ik Anno 1404 of Just Cause 2 Demo speel..? Andere games (afgezien van Bejeweled 2 Deluxe) heb ik niet op mijn pc'tje.. Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Geplaatst:

Valt hij uit met een blauw scherm of gewoon zomaar? Het zou een temperatuurprobleem kunnen zijn.

En welke programma's worden gestart bij het starten van een game?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...