Dieko Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Type: Logo banner Stijl: Wikileaks style Grootte: maakt niet uit verschillende formaten Voorbeeld: Tekst: MP3Leaks.com en eentje met MP3Leaks.com Keep the vibe alive Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): >>> Door .Levi.: Vermeld in de topictitel om wat voor aanvraag het gaat (signature, avatar, wallpaper, etc.).<<< Bewerkt: 5 december 2010 door .Levi. Verkeerde topictitel Reageren
matt Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 (bewerkt) Als je deze goed vind maak ik er nog een met de andere tekst er bij. EDIT: Ik heb ook deze maar even gemaakt: Bewerkt: 6 december 2010 door matt Reageren
Dieko Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik vind het een beetje simpel eerlijk gezegd. Reageren
matt Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 (bewerkt) Dit dan? Bewerkt: 6 december 2010 door matt Reageren
Dieko Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Dit dan? Waar staat die 3 voor? Reageren
matt Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Dat is een gewoon een concept-logo, dat ik nog aan kan passen. Als voorbeeld gebruik ik de '3' omdat dat terugkomt in MP3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.